سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد

کارشناس مسوول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان با اشاره به اینکه وزش باد از روز پنجشنبه تا جمعه در استان شدت می‌گیرد، گفت: بر این اساس سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان به ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی امروز این استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه است.
این کارشناس با بیان اینکه از اواخر شب جمعه سامانه بارشی وارد استان می‌شود، ادامه داد: فعالیت این سامانه برای روزهای/شنبه و یکشنبه/ هفته آینده پیش بینی شده و بارش‌ها بصورت پراکنده خواهد بود.
وی اظهار داشت: طی ۲ روز آینده نیز دمای کمینه مناطق مختلف استان افزایشی بوده، اما از روز جمعه دوباره کاهشی خواهد شد.
سلطانی گرمترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی این استان را طی ۲۴ ساعت گذشته حلب با ۲۸ درجه سانتیگراد و سلطانیه با سه درجه سانتیگراد اعلام و خاطرنشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی مدت یاد شده هم به ترتیب ۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.
استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.