سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست غیرعلنی شورای امنیت درباره ادعای ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه

آمریکا و متحدانش قصد دارند نشستی غیرعلنی در شورای امنیت برای بحث درباره ادعای ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برگزار کنند.

در پی فضاسازی‌ غرب درباره ادعای ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه روز چهارشنبه نشستی غیرعلنی در این زمینه در شورای امنیت برگزار خواهد شد.

چند دیپلمات اعلام کردند که به دنبال ادعای اوکراین مبنی بر استفاده از پهپاد‌های ایرانی در حملات روسیه به کی‌یف و نقض قطعنامه شورای امنیت، آمریکا، انگلیس و فرانسه قصد دارند امروز (چهارشنبه/ ۱۹ اکتبر) نشستی غیرعلنی درباره ارسال پهپاد از ایران به روسیه برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این دیپلمات‌ها که نخواستند نامشان فاش شود، در ادامه اعلام کردند که مباحث این نشست را قرار است یک دیپلمات از سازمان ملل در کنفرانسی مطرح کند.

همچنین نامه‌ای که روز سه‌شنبه به دست رویترز رسیده نشان می‌دهد اوکراین هم به طور جداگانه خواستار حضور بازرس سازمان ملل برای بررسی پهپاد‌هایی شده که ادعا می‌کند متعلق به ایران است.

روسیه روز دوشنبه هفته جاری ده‌ها پهپاد «کامیکازه» یا پهپاد‌های بدون سرنشین را به اوکراین فرستاد که به زیرساخت‌های انرژی ضربه زد و پنج کشته بر جا گذاشت. اوکراین مدعی است که این پهپاد‌ها از نوع «تهاجمی شاهد-۱۳۶» ساخت ایران هستند. پس از این حملات کی‌یف با مطرح کردن این ادعا‌ها خواستار قطع روابط دیپلماتیک خود با ایران شد.

این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین، ضمن رد ادعا‌های مطرح شده گفت: «روسیه از تجهیزات روسی با اسامی مربوط به این کشور استفاده کرده و هیچ اطلاعاتی در مورد ادعای خرید پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه ندارد.»

از طرفی «پاتریک رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) هم گفت: «اطلاعاتی در اختیار نداریم که فروش تسلیحات از ایران به روسیه را تایید کند. من گزارش‌های رسانه‌ها را در این رابطه دیده ام. من هم اکنون اطلاعاتی را در اختیار ندارم که این موضوع را تایید کند.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
اگر این همه انرژی و پول و امکانات رو که صرف تجهیزات نظامی کردیم صرف استقلال استخراج نفت و گاز کرده بودیم الان کاسه چه کنم چه کنم برای مشکلات فنی در وزرات نفت نداشتیم
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
اگر ایران پهپاد کمک به روسیه هست خیلی اشتباه است زمان جنگ یاد رفته حتی فروش چند برابرقیمت سلاح به ایران نداد به دشمن داد که ایران شکست بده یاد باشه
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
من نمیدونم چرا اینا اینقدر این قضیه براشون مهمه ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای آمریکایی از سال 2015 تاکنون برای حمله به غیرنظامیان یمنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون برای حمله به غیرنظامیان یمنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای اسرائیلی از سال 2015 تاکنون برای حمله به غیرنظامیان یمنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اروپایی که در جنگ تحمیلی هشت ساله به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سلاح شیمیایی می داد حق ندارد در باره تسلیحات ما حرف بزند.
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
شبکه خبری روسیه خودش اومده از ویژگی های پهپادهای ایرانی میگه بعد شما انکار میکنید
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
دمت گرم
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
دولت های غربی از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که دیکتاتور و هم تروریست هستند.
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
نقشه اصلی دشمن در حوادث اخیر بر تجزیه‌ ایران متمرکز شده بود که نوع دروغ‌پردازی‌های آنان همین امر را نشان می‌دهد. (دختر کرد‌، دختر بلوچ‌، دختر اردبیلی) می‌خواهند استان‌های غربی و شرقی و شمالی را با آشوب به اصطلاح از کشور جدا کنند. ولی حقیقتا شتر در خواب بیند پنبه دانه!
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
غربی‌ها که مدعی‌اند نباید سیاست را در ورزش دخیل دانست پس چرا در موضوع اوکراین، ورزشکاران روسی را از حضور در جام‌جهانی محروم کردند؟ غربی‌ها نشان دادند که صداقت نزد آنها بی‌معناست.
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
غربی ها مدعی چنین چیزی نبوده اند حرف آنها این است که ورزش برای صلح و دوستی بین ملتهاست
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
حملات ناجوانمردانه به سفارتخانه‌های ما در خارج از کشور و بی‌عملی کشورهای غربی در حفاظت از نمایندگی‌های‌مان را محکوم می‌کنیم. از کشورهای اروپایی انتظار داریم با اراذ‌ل و اوباش حمله‌کننده برخوردکنند و اگر توان ندارند آن را به جمهوری اسلامی واگذار نمایند.
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
همزمان با آشوب‌های اخیر تروریست‌های کومله مرتبط با موساد با گرفتن آموزش‌های لازم در شمال عراق و آفریقا برای انفجار در هواپیما‌سازی اصفهان به ایران اعزام شده بودند. واقعا باید به سربازان گمنام امام زمان(عج) که با رصد اطلاعاتی و شناسایی و دستگیر‌ی این افراد از فاجعه بزرگ در کشور جلوگیری کردند خدا قوت گفت و از خداوند منان جزای خیر و عاقبت ‌به خیری برایشان خواستار شد.
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
داریم به بازگردوندن تحریم های بین المللی نزدیک میشیم.
رییسی متشکریم.
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
خواهش میکنم ، مگه اونجایی که هستید تحریمه
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش به دنبال کشاندن کشور به سمت ناامنی بودند که همچون گذشته ناکام ماندند
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
ان شا الله بلایی بدتر از کشور ما به جان اونها بیفته تا ببینیم قانون جنگل منشا کجاست
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
آمریکا جنگ علیه روسیه در اوکراین شکست خورده است.
اروپا جنگ علیه روسیه در اوکراین شکست خورده است.
ناتو جنگ علیه روسیه در اوکراین شکست خورده است.
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل باید اعدام شوند.
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
تجمع اغتشاشگران جزء اعتراضی محسوب نمی شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند و باید اعدام شوند.
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
در‌های دیپلماسی با ایران همچنان باز نیست چون به خاطر که در‌های دیپلماسی را اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل غارت کردند.
رضا
۱۳:۲۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
قلدرهای غربی خیلی پررو هستند. خودشون حق دارن با انواع و اقسام تسلیحات کشتار جمعی مردم کره زمین را نابود کنند، ولی دیگران باید بایستند و نگاه کنند.
نخیر دوره بزن درو گذشت، بزنید می خورید. اونم با پهپادی که مستقیم می‌ره تو سوراخ دماغتون ای غربی های قلدر متکبر. حتی اگر در باغ باشید.
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اضافه شدن حداقل ۴ نهاد و ۱۵ مقام غربی به لیست سیاه تروریستی و تحریمی ایران تا ساعاتی دیگر
اضافه شدن حداقل ۴ نهاد و ۱۵ مقام غربی به لیست سیاه تروریستی و تحریمی ایران تا ساعاتی دیگر
وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد امروز تا ساعاتی دیگر حداقل ۴ نهاد و ۱۵ مقام غربی به لیست سیاه تروریستی و تحریمی ایران اضافه می‌شوند.
دلدار
۱۲:۱۸ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
دّم همه بچه ها و دست اندرکاران قدرت دفاعی ایران ، گرم. آدم حال میکنه از صادرات محصولات نظامی . البته هیچ کجای دنیا ، انشاءالله جنگ نباشه و همه‌جا، صلح و آرامش باشه. ولی همین دنیا و ابرقدرتها در زمان جنگ ۸ ساله، به ملت مظلوم ما ، سلاح که هیچ ، سیم خاردار هم نمی‌دادند .
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
جواب خودتو داری میدی! پس بی فایده ست تا میشود عاقلانه ست که از این بازیها دوری کنیم تا راهی که آنها میخواهند را ما نرویم در عوض بفکر خودمان و آبادانی مملکت خود و تامین نیازهای مردم شریف و عزیز باشیم
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
مزدوران سگ دست نشانده آمریکا، ناتو و اروپا از سال 1400 تاکنون در جنگ اوکراین چه غلطی می کنند؟
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اوکراین باید مجازات شود و به خاطر با آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل همکاری کرده است و هم از آمریکا و متحدانش تسلیحات نظامی دریافت کرده است.
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
تا حال شده نشتستی تشکیل بدهند درجهت منافع سایرین بجز خود ،حالم از این تجمع بهم میخوره ،
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
و این در حالی است که ارسال تسلیحات به اوکراین ساخت آمریکا بوده است.
و این در حالی است که ارسال تسلیحات به اوکراین ساخت آلمان بوده است.
و این در حالی است که ارسال تسلیحات به اوکراین ساخت کشورهای اروپای بوده است.
سید علی
۱۱:۳۳ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
دم بچه های صنایع دفاعی گرم...حالا چه ایران سلاح داده باشه چه نه...خوب سوختن دشمنان ایران...این نماد کیفیت و توانایی اون سلاح هاست
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اگر فروش سلاح جرم است ، پس چرا غربی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن به رژیم جنایتکار آل سعود دیکتاتور سلاح فروختید
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
پورت خودشان انواع سلاح را در اختیار اوکراین گذاشتند و تعداد زیادی نظامی مزدور برای کمک به ارتش فروپاشیده شده اوکراین فرستادند
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
نیروهای انگلیس باید خاک عراق را ترک کنند
نیروهای انگلیس از گروهگ تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و داعش در اقلیم کردستان عراق حمایت نظامی می کنند.
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت انگلیس و متحدانش به زودی پای میز محاکمه می‌روند
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
البته مزدوران اغتشاگر
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
آن نماینده زن احمق سوئدی متولد عراق که در مجمع اتحادیه اروپا هنگام سخنرانی برای همبستگی با اعتراضات به اصطلاح زنان ایرانی پس از مرگ مهسا امینی گیس خود را برید چرا برای قتل عام بیش از پانصد دختر دانش‌آموز افغانی طی یک سال اخیر و هزاران زن یمنی، عراقی، سوری، فلسطینی، بحرینی و عربستانی که توسط گرگ‌های حامی غرب دریده شدند و قتل عام گردیدند این کار را نکرد؟
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اصلاً چرا این گیس بریده مزدوربرای سرهای بریده هموطنان عراقی خودش که توسط داعش گردن زده می‌شدند گیسش را نبرید
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
احسنت
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
چه کسانی از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه خارومیانه و جهان حمایت می کنند؟ آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل!
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
مداخله اتحادیه اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران و حمایت از ناآرامی‌ها در کشور برای اروپایی ها جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه گران تمام می شود.
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
حضور نظامی آمریکا به همراه اروپا در خاک عراق همان به خاطر حمایت از گروه‌های مسلح و هم داعش در شمال عراق بوده است.
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
آمریکا به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از رژیم جنایتکار دیکتاتور صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله باید به مردم ایران غرامت بدهد.
اروپا به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از رژیم جنایتکار دیکتاتور صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله باید به مردم ایران غرامت بدهد.
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
فلفل
۲۲:۱۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
از سعودی اینترنشنال چه انتظاری داری که می‌گویی موجب تاسف است ؟؟!!
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
حمایت دوباره بایدن از اغتشاشات ایران برای آمریکایی ها جنایتکار در سوریه، عراق، خلیج فارس و منطقه خاورمیانه گران تمام می شود.
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در جهان نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
ادامه حمایت مقامات ارشد آمریکا از اغتشاش‌گران در ایران
«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه بار دیگر بر حمایت واشنگتن از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران تاکید کرد.
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
هلاکت ۱۳ تروریست النصره مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در حمله هوایی ارتش روسیه
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.

بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان .
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
شورای امنیت و غربی ها غلط زیادی کردن!
اعضای این شورا چشم و گوششان برای کشتار مردم بی گناه عراق،سوریه ،فلسطین،لبنان،افغانستان،لیبی،سودان ...و ایران با انواع سلاح های ممنوعه این کشورهای خون آشام کور کر است !!!
شورای امنیت فقط شورای امنیت امریکا و اسرائیل است نه بقیه ملت های مظلوم !
این ننگ تان باد که شرفتون را چه ارزان می فروشید !!!!
اگر انسانید و خود را لایق انسانیت می دانید و ذره ای انصاف و و جدان دارید بخود بیایید و چشم و گوشتان را باز کنید و واقعیت ها و مظلومیت ها و فریاد های ملل را بشنوید !!!
اگر نیستید لااقل آن میز و صندلی ها را رها کنید و بروید تا شرمنده مردم خودتان نباشید!!!!
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
شورای امنیت و غربی ها غلط زیادی کردن!
اعضای این شورا چشم و گوششان برای کشتار مردم بی گناه عراق،سوریه ،فلسطین،لبنان،افغانستان،لیبی،سودان ...و ایران با انواع سلاح های ممنوعه این کشورهای خون آشام کور کر است !!!
شورای امنیت فقط شورای امنیت امریکا و اسرائیل است نه بقیه ملت های مظلوم !
این ننگ تان باد که شرفتون را چه ارزان می فروشید !!!!
اگر انسانید و خود را لایق انسانیت می دانید و ذره ای انصاف و و جدان دارید بخود بیایید و چشم و گوشتان را باز کنید و واقعیت ها و مظلومیت ها و فریاد های ملل را بشنوید !!!
اگر نیستید لااقل آن میز و صندلی ها را رها کنید و بروید تا شرمنده مردم خودتان نباشید!!!!
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
به عنوان یه ایرانی خیلی حال کردم از اینکه سالها به ایران میگفتن حق نداره از جایی سلاح بخره الان کار به جایی از پیشرفت نظامی رسیده که میگن ایران نباید سلاح بفروشه واقعا دست مریزاد به نیروهای نظامی کاش توی عرصه های اقتصادی هم همینطور بشه یه روزی
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
به عنوان یه ایرانی خیلی حال کردم از اینکه سالها به ایران میگفتن حق نداره از جایی سلاح بخره الان کار به جایی از پیشرفت نظامی رسیده که میگن ایران نباید سلاح بفروشه واقعا دست مریزاد به نیروهای نظامی کاش توی عرصه های اقتصادی هم همینطور بشه یه روزی
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
#خروج از ان پی تی
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
عربستان و امارات که به عنوان یک نیروی خارجی به یمن حمله کردن و از کل دنیا بخصوص آمریکا و انگلیس سلاح و بمب میخرن و میریزن سر مردم فقیر و تنهای یمن چی شورای امنیت جلسه نمیخواد؟ نباید ارسال کنندهای سلاح به عربستان مجازات و تحریم بشن؟
فقط برای ما بده و اخه برای دیگران روابط استراتژیکه؟

به امید آون روزی که بساط همه این ظالمان برچیده خواهد طبق وعده الهی.
#وعده_صادق
علی
۱۰:۲۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
داعش رو امریکا تجهیز میکنند سر این همه آدم میبرند اونوقت خبری از حقوق بشر سازمان بین الملل و شورای امنیت نیست اونوقت ایران از باب امنیت کشور خودش به روسیه صرفا کمک می‌کنه آمریکا نشت شورا امنیت برگزار میکند این آمریکا هست که دیکتاتور میباشد
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
این هم از خیر روسیه،خخخخخ
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
یکی نیست بگه آخه شما بی شرفا هر روز دارید به بیشتر کشورها سلاح صادر میکنید به عربستان ، امارات، و... که باعث قتل عام مردم بی گناه عراق ، یمن ،سوریه،افغانستان و ... هستید عامل ایجاد کننده و تجهیز داعش ، آمریکاست پس چرا کسی صداش در نیومد الان که ایران دوتا اونم حالا معلوم نیست فروختن یا نه به روسیه داده باعث بدبختی اوکراین شد ایران. عجب دنیای کثیفی این دنیا
هم وطن
۱۲:۵۳ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
فروختیم. خوبشون کردیم. لازم باشه بازم به هرکس دوست داشتیم سلاح می فروشیم. برن گم شن و از عصبانیت منفجر بشن و آتیش بگیرن
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
سلام ،

همیشه با کمونیسم مخالف خواهم بود ،
چه در چین ، چه در ویتنام ، چه در ونزوئلا ،

از احترام آقای پوتین به گورباجوف واقعا متاسفم ،

پیمان اشراقی.
زاگرسیان
۱۰:۳۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم کمونیست بی معنی و زشت و ناپسند است
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
پیمان اشراقی ای گمنام جهان واقعی ومعروف فضای مجازی در(yjc) تا حالا کجا بیدی؟
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
روسیه نظامش سرمایه داریه
فرشاد
۰۹:۰۸ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
سالها ایران رو تحریم کردین حالا چه شد مثل سگ از پهباد ایرانی میترسید به امید روزی که بساط بد خواهان رو با همین پهبادها جمع کنیم
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
مزدوران سگ دست نشانده آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون چگونه و چطور وارد سوریه و عراق شدند؟ از طریق کشورترکیه و به سرکردگی آمریکا جنایتکار!
مزدوران تحت حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
کمک‌کنندگان به ارسال تسلیحات به اوکراین هم باید مجازات و محاکمه ‌شوند.
باکو به همراه ترکیه در جنگ منطقه قره باغ از پهپادهای اسرائیلی علیه سربازی ارمنستان استفاده می کند.
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
رسانه های غربی جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جنایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار و کشورهای عربی جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه و جهان هستند.