سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز‌های روشن پیش روی ورزش کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارتقاء جایگاه ورزش و بهبود امکانات ورزشی استان خبر داد.

سیدعلی احمدزاده با اشاره به بهبود شرایط ورزش و جایگاه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سال‌های قبل گفت: در سال‌های اخیر از ورزش همگانی به ورزش قهرمانی رسیدیم و در برخی از رشته‌ها قهرمانان ملی، آسیایی و حتی جهانی داریم.

او با بیان اینکه در هندبال، تیم‌‎‌های نوجوانان و جوانان استان سرآمد کشور هستند، افزود: تیم هندبال خائیز دهدشت با وجود حضور تیم‌های مطرح و برخورداری از استان‌های تهران و اصفهان، جزو بهترین‌های لیگ هندبال محسوب می‌شود.

به گفته احمدزاده؛ با توجه به توانمندی جوانان، کهگیلویه و بویراحمد یکی از استعداد‌های کشتی ایران است و در این رشته حرف برای گفتن دارد و کسب مدال آسیایی و جهانی در رشته کشتی گویای همین مطلب است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیشرفت ورزش بانوان و جایگاه ملی و آسیایی زنان استان اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم در رشته فوتبال، تیم شهرداری یاسوج احیاء شود.

احمدزاده از استعداد استانی در رشته‌های مانند دارت و دوومیدانی یاد و اضافه کرد: برخی از تیم‌های ورزشی ما در لیگ‌های دسته اول و دوم کشور هستند که باید از آن‌ها حمایت کنیم تا به لیگ‌های برتر صعود کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد والیبال را از دیگر رشته‌های دارای استعداد در استان برشمرد و گفت: برخی از مسابقه‌های ملی که به میزبانی شهر‌های استان بود حضور پیدا کردم و ورزشکارانی که به استان آمدند اذعان داشتند که ورزش استان رو به پیشرفت است.

لزوم فراهم سازی زیرساخت‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر روی آوری مردم به ورزش همگانی برای شادی و نشاط خود، افزود: مسئولان باید زیرساخت‌های ورزشی در استان را فراهم کنند و استقبال مردم از ورزش و ایجاد زیرساخت‌ها در این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز جامعه‌ای بانشاط باشند.

او بر توجه به ورزش در روستا‌ها تاکید کرد و ادامه داد: امکانات ورزشی نسبی است و نمی‌توانیم ادعا کنیم ظرف یکی دو سال مشکلات حل می‌شود، اما باید به این سمت برویم که امکانات را اختصاص دهیم و تلاش کنیم در ورزش استان تحول ایجاد کنیم و زمینه امید جوانان و نوجوانان را فراهم سازیم.

احمدزاده با اشاره به اهمیت ورزش‌های زمستانی، افزود: در این حوزه هم می‌توانیم سرآمد باشیم و به سمت راه‌اندازی ورزش‌های زمستانی سالنی در مناطقی مثل کاکان و دنا باشیم و به عنوان قطبی از کشور در حوزه ورزش‌های زمستانی قرار گیریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.