سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش تربت حیدریه

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: به دلیل گشایش مالی، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های ما ظرف یک سال اخیر آغاز شده و در همین راستا ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز جذب شده است.

 مجید رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با تمام کمبود‌های مالی، اما حداقل ظرف یک سال اخیر افتخارات بزرگی در حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان این خطه رخ داده‌است.

او افزود: بر این اساس در یک سال اخیر میزبان ۹ رویداد بزرگ کشوری در رشته‌های فوتسال، کشتی، کاراته، تیراندازی، کشتی چوخه و نیز والیبال بانوان با صرف بالغ بر ۹ میلیارد تومان بوده‌ایم که بخش اعظمی از آن را مدیون حامیان مالی بخش خصوصی هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ادامه داد: همچنین در حوزه ورزش قهرمانی ۷۵۷ مقام انفرادی و تیمی در میادین کشوری و استانی کسب شده که از این تعداد ۴۸۰ نشان شامل ۸۰ طلا ۹۷ نقره و ۱۰۴ مدال برنز سهم بانوان بود.

رضایی بیان کرد: در حوزه جوانان ضمن آنکه رتبه برتر ستاد ساماندهی امور جوانان استان را کسب کردیم، هشت سمن داریم که از این تعداد پنج سمن اعتبارنامه خود را دریافت کردند.

او تصریح کرد: به دلیل گشایش مالی، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های ما ظرف یک سال اخیر آغاز شد و این بدان معناست در حالی که پارسال بودجه عمرانی ما تنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود، امسال رقم بودجه عمرانی ما به ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش و لذا ۱۱ پروژه احداث، کلنگ‌زنی، نوسازی، بهسازی و تکمیل در حوزه شهری و روستایی آغاز شد.

رضایی اظهار کرد: تکمیل استخر شهرک ولیعصر (عجل الله) با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان، تکمیل پروژه خانه جوان با تخصیص ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جمله این طرح هاست.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه تأکید کرد: پروژه بازسازی استادیوم تختی با جذب چهار میلیارد تومان و آغاز پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در روستا‌های منظر و نسر با اعتبار ۸ میلیارد در این حوزه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.