سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس خمین یک انبار سوخت قاچاق را کشف کرد

مأموران انتظامی شهرستان خمین از انبار یک شرکت صنعتی ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

مأموران انتظامی شهرستان خمین در عملیاتی از انبار یک شرکت صنعتی در این شهرستان ۳۲ هزار و ۸۵۵ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ هادی افراسیابی فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه حمزه لو شهرستان خمین با اقدامات اطلاعاتی، از دپوی مقادیری سوخت قاچاق در انبار یک شرکت صنعتی در این شهرستان با خبر شدند.

سرهنگ هادی افراسیابی افزود: با ادامه یافتن روند تحقیقات میدانی پلیس، سرانجام مشخص شد که فردی اقدام به انتقال و ذخیره سوخت قاچاق در داخل مخازن انباری در این شرکت صنعتی کرده و سپس با تکمیل ظرفیت مخازن، در یک فرصت مناسب اقدام به فروش سوخت‌های قاچاق به مشتریان خود، می‌کند.

او اضافه کرد: پس از شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله مأموران با حضور در محل مذکور، مکان دپوی سوخت‌ها را شناسایی و موفق به کشف ۳۲ هزار و ۸۵۵ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.