سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی در صدد نابودی مسجد الاقصی است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت که صهیونیست‌ها در صدد نابودی مسجد الاقصی هستند.

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی با اشاره به این که صهیونیست‌ها در صدد نابودی مسجد الاقصی هستند، گفت پایان اشغال کرانه باختری آغازی برای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مقامات رژیم اشغالگر با تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و همچنین ایجاد شکاف در وحدت ملی فلسطینی‌ها در صدد نابودی این مسجد مبارک هستند.

احمد المدلل با ایراد سخنانی در یک دیدار مردمی در اردوگاه برج البراجنه در سوریه که با حضور عناصری از جنبش جهاد اسلامی، مقامات و شهروندان فلسطینی برگزار شد بر ضرورت قرار گرفتن قطب نما به سمت کرانه باختری با هدف پایان دادن به اشغال آن تاکید کرد و گفت پایان اشغال کرانه باختری آغازی برای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فقط در شرایطی از کرانه باختری خارج خواهد شد که احساس کند در حال ضرر کردن و خسارت دادن است.

المدلل گفت: کرانه باختری هسته طرح راهبردی و دینی رژیم صهیونیستی است و این رژیم فقط با سکوت ارتش‌های عربی به اشغال این منطقه ادامه می‌دهد.

المدلل خاطرنشان کرد: ملت فلسطین بدون مقاومت نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد و ساکنان کرانه باختری این حقیقت (مهم) را درک کرده اند. ملت فلسطین باید پشت مقاومت، متحد و یکپارچه باشند و صحنه‌های تشییع شهدای فلسطینی بیانگر نقش شهداء در وحدت صفوف فلسطینی هاست.

المدلل افزود: چند دستگی بین گروه‌های فلسطینی تاثیر زیادی بر ملت فلسطین و همچنین گسترش فعالیت‌های شهرک سازی رژیم صهیونیستی گذاشته است.

المدلل همچنین تاکید کرد: هدف رژیم صهیونیستی پایان دادن به کار جنبش جهاد اسلامی است و ترور مقامات مقاومت نه تنها باعث پایان جهاد اسلامی نخواهد شد بلکه قدرت و نفوذ آن را افزایش خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.