سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دامپزشکی با فرماندار ویژه مهاباد دیدار کرد

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی با فرمانداری ویژه مهاباد در محل فرمانداری این شهرستان در راستای بررسی مشکلات و کمبود‌های بخش دامپزشکی دیدار و گفتگو کرد.

امیر قادری فرماندار ویژه مهاباد در این دیدار ضمن تبریک مجدد روز دامپزشکی از زحمات رئیس و پرسنل دامپزشکی مهاباد که نقش اساسی در پیشگیری و کنترل بیماری ها‌ی مشترک بین انسان و دام دارند، قدردانی کرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی فرمانداری و بخشداری برای همکاری و حمایت همه جانبه و پیگیری برای جلب حمایت سایر ارگان‌ها از دامپزشکی، در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی خبرداد.

مقام عالی شهرستان اضافه کرد: مجموعه اداره دامپزشکی شهرستان با وجود مسئولیت گسترده‌ای که دارند نیازمند نیروی انسانی بیشتری هستند که امید است اداره کل دامپزشکی استان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی به تشریح وظایف دامپزشکی در خصوص نظارت بر کشتار غیر مجاز کنترل و پیشگیری بیماری‌های دامی پرداخت و گفت: وظایف سنگین این اداره کل در تامین امنیت سلامت جامعه بسیار وسیع و سنگین بوده و نیازمند اعتبارت بیشتر و همچنین تقویت و افزایش نیروی انسانی هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.