سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا به پیشرفت تکنولوژی در بازار سرمایه سرعت بخشید

مدیریت نظارت برنهاد‌های مالی گفت:با آمدن ویروس کرونا تکنولوژی‌ها فرصت رشد در حوزه بازار سرمایه را پیدا کردند.

آقای رضا نوحی گفت:اتفاقی که سال ۸۶ رخ داد این بودکه در سازمان بورس در صدد ایجاد صندوق سرمایه گذاری بودند. این که خانواده آینده و رفاه فرزندانشان برای آینده مهم است نیازمند اطمینان بودند. وقتی این دید وجود دارد سرمایه گذار نیاز به یک نهاد روشن شفاف است این اتفاق رقم خورد.

او گفت:مورد بعدی که مطرح بود بحث صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ایی بود که سرمایه گذار‌ها واحد‌ها را مانند سهم خریداری و به فروش می‌رساند این مورد نیازمند یک سری شرایط مانند اعلام سریع anv بود موارد دیگر را نیاز بود که اطلا نمی‌شد دستی آن را محاسبه کرد و در این قسمت نیز اقداماتی انجام شد.

او می‌گوید:یکی دیگر از موضوعات صندوق‌های اوراق بهادار است که انواع مختلفی دارد. در این خصوص مدیران برای تصمیم درست باید این برگه‌ها را در سریع‌ترین زمان باهم مقایسه می‌کردند همه این‌ها نیاز بود بخش‌هایی بود.

نوحی گفت:کرونا که آمد تکنولوژی‌ها فرصت رشد را پیدا کردند بحث شناسایی غیر حضوری مهم و پیاده سازی شد. ما با ریسک‌هایی هم مواجه هستیم در این خصوص بحث نظارت مکانیزم صندوق‌های سرمایه گذاری مطرح شد؛ که همه نیازمند استفاده از فناوری هستند قدم بعدی بخش پرداخت‌ها بود و این مبالغ امانت مردم است که باید درست باشد این نیز به ساختار مربوطه ابلاغ و اجرا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.