سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیم ۶۴۱ شهید در شهرستان کبودرآهنگ به انقلاب اسلامی

فرماندار کبودرآهنگ گفت: مردم شهرستان کبودرآهنگ ۶۴۱ شهید و بیش از هزار و ۵۰۰ رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

مسلم غلامی در شورای هماهنگی حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کبودرآهنگ گفت: شهرستان ما ۶۴۱ شهید و بیش از ۱۵۰۰ رزمنده و ۵ شهید شهدای پنجم آبان ۵۷ قبل از انقلاب را تقدیم انقلاب کرده است و ما همیشه باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم و همه باید شهدا و رزمندگان را الگوی خود قرار دهیم و این الگو‌ها را به نسل امروز انتقال بدهیم.

او  افزود: در دفاع مقدس از بانوان پشت جبهه‌ها تا رزمندگان در خط مقدم جانانه برای خاک میهن و انقلاب ایستادگی کردند و ما هم وظیفه داریم برای حفظ این ارزش‌ها تلاش کنیم و برنامه هایی، چون برگزاری کنگره و یادواره شهدا و چاپ کتاب‌ها وساخت فیلم اجرا کنیم.

امام جمعه گفت: بهترین نشر از اثار اخلاق رزمندگی است که مسئولین ما باید اخلاق رزمندگان و شهدا را الگوی خود قرار دهند و با این اخلاق به مردم خدمات رسانی کنند.

حجت الاسلام نقی باقری افزود: نگهداری و ارزش گذاشتن بر یاد خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

او به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان در خواب بسر میبرند ما برای این انقلاب و خاک خون شهدا تقدیم کردیم و این انقلاب انقلاب امام زمانی است.

 مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: فرزندان ما همه از فرزندان انقلاب هستند و ما باید تلاش کنیم فاصله نیافته و باید دستاورد‌های انقلاب را تبین کنیم.

سردار مهدی ظفری افزود: شهرستان کبودرآهنگ یکی از شهرستان‌های مذهبی و انقلابی استان است و در زمان دفاع مقدس در همه زمینه‌ها پیشتاز بود و شهدای این شهرستان در عملیات‌های مهم حضور داشتند.

سردار ظفری تاکید کرد: به گفته تحلیل گران غرب عامل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس فقط روحیه شهادت طلبانه و ارادت به محضر امام (ره) بود.

برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۷ کمیته در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است.

در پایان احکام مسئولان کمیته ۷ گانه اعطا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.