سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵ درصد پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان سمنان بومی هستند

استاندار سمنان با بیان اینکه ۸۵ درصد پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان استان بومی هستند، همفکری بیشتر دانشجومعلمان و فرهنگیان در تحقق اهداف استان را خواستار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با تبریک به دانشجویان به مناسبت پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان، بر ضرورت تعامل بین خانواده‌ها و مدرسه تأکید کرد.

وی گفت: دانش‌آموزان برای اوج‌گیری در آسمان دانش، نیاز به دو بال خانواده و مدرسه دارند که این دو بال تکمیل‌کننده یکدیگر و ضامن سعادت و موفقیت آن‌ها هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۸۵ درصد از پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان استان سمنان، از فرزندان بومی همین استان هستند، ادامه داد: امیدواریم به‌روزی برسیم که تمام نیاز نیروی انسانی آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان تأمین شود.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ‌بر ۸۰ هزار نفر دانشجو در مراکز آموزش عالی استان سمنان تحصیل می‌کنند، گفت: میانگین باسوادی استان سمنان ۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است که این امر را مدیون تلاش معلمان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه خود را مکلف به حمایت از دانشجویان و دانشگاه فرهنگیان می‌دانیم، توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌ها در حوزه‌های مختلف را یکی از وظایف راهبردی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.