سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر تولید محتوا در رسانه متناسب با قشر‌های مختلف

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار قزوین گفت: قشر‌های مختلف مخاطبان باید شناسایی شوند تا محتوای متناسب با آن‌ها تولید و منتشر شود.

 کبیری معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار در بازدید از صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: لایه‌هایی که ذهن مخاطب را پوششتاکید بر تولید محتوا در رسانه متناسب با قشر‌های مختلف داده است باید شناسایی و مطابق آن بستر‌های اطلاع رسانی در نظر گرفته شود.

کبیری گفت: کار رسانه‌ای یک کار هنری‌ست و مقام معظم رهبری هم فرمودند اصحاب رسانه در جبهه مقدم جنگ نرم قرار دارند.

وی اضافه کرد: هر مجموعه‌ای بتواند این چرخه را در اختیار بگیرد موفق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار قزوین گفت: هر رسانه‌ای بتواند مخاطب شناسی صحیحی داشته باشد می‌تواند در مدیریت افکار موثر باشد.

کبیری افزود: برای پیشرفت و توسعه باید توازن در بخش‌های مختلف حاکم شود که رسانه می‌تواند در این تعامل موثر باشد.

وی اضافه کرد: وظیفه جامعه خبری این ست که اطلاعات را از سطح جامعه به مدیران برساند و بازخورد تصمیمات مدیران را منتقل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار گفت: علیرغم کاستی‌های امکانات در صداوسیما بازهم توانسته است رسالت خود را انجام دهد.

کشاورز معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: موضوعات مختلف و مطالبات مردم تا جایی که قابل حل باشد در بخش‌های مختلف خبری به آن‌ها در قالب‌های مختلف گزارش تصویری، خبر مکتوب، رادیو و فضای مجازی پرداخته می‌شود.

وی افزود: در مجموعه‌های کلان مدیریتی موضوعاتی مطرح می‌شوند که در معاونت خبر صداوسیمای مرکز قزوین صرفا به اطلاع رسانی اکتفا نمی‌شود و مباحث بصورت عمیق‌تر در چارچوب رسانه بررسی می‌شود.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین گفت:سوژه‌های روز مانند مسائل اقتصادی و گزارش‌هایی از کف بازار با پاسخگویی مسوولان منتشر می‌شود و موضوعات به دور از پرداخت‌های هیجانی‌ست.

کشاورز افزود: در جریانات اخیر هم با پخش یک مستند ۲۰ دقیقه در زمینه جداسازی صف اعتراضات با اغتشاشگران شفاف شد که بازخورد مثبتی داشت.

وی اضافه کرد: در میان سیل رسانه‌هایی که در بستر مجازی به دنبال جریانات خاص هستند رسانه ملی به دنبال امیدآفرینی با فاکتور‌های واقعی و حقیقی‌ست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.