سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت خطوط مترو در مشهد نیازمند حمایت ویژه دولت است

رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: توسعه و پیشرفت خطوط قطار شهری مشهد نیازمند حمایت ویژه دولت است و باید در سطح ملی به بیش از ۳۰ میلیون زائر توجه شود.

حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: اولویت شورای ششم و مدیریت شهری مشهد تکمیل فاز اول خط سوم مترو از میدان شهدا به سمت حرم رضوی و پایانه مسافربری است.

او افزود: ساخت هر کیلومتر خط قطارشهری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد که باید دولت نیز در این خصوص کمک ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد:عملیات حفاری خط سوم قطار شهری مشهد نیز به طول ۳۰ کیلومتر، که مسیر شهرک ابوذر تا قاسم آباد را پوشش می‌دهد از نیمه دوم فروردین سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.

موحدیان بیان کرد: عملیات حفاری خط چهارم نیز به طول ۱۷.۵ کیلومتر از انتهای خواجه ربیع تا شهرک شهید رجایی با ۱۵ ایستگاه از خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر

رئیس شورای اسلامی مشهد در خصوص توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق حاشیه‌ای مشهد گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در نقاط محروم شهر مورد تاکید است و اقدامات خوبی در این خصوص در حال اجراست.

او افزود: باید از استعداد کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق حاشیه شهر در رشته‌های مختلف ورزشی استفاده شود، باید به صورت جدی برای توسعه ورزش در این مناطق اقدام کرد.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: حال و روز ورزش خراسان خوب نیست و در حال حاضر یک تیم فوتبال لیگ برتری نداریم.

موحدیان بیان کرد: هزینه زیادی برای زیبایی شهر صرف می‌شود، اما روشندلان معتقدند که از این زیبایی بهره‌ای نمی‌برند و متقاضی توسعه فعالیت‌های مرتبط با این قشر در بخش فرهنگی هستند که باید این خواسته مورد توجه قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.