سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار شهرستان استان همدان در وضعیت آبی کرونایی

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: اکنون ۴ شهرستان استان در وضعیت آبی و ۶ شهرستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

«علیرضا توقیری» افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان تویسرکان، ملایر، رزن و درگزین در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

او گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان در ۲۴ ساعت گذشته صفر بود و شمار متوفیان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

«علیرضا توقیری» افزود: ۴۴ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان های این استان به ۲۱۳ نفر رسید.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۳۰ نفر است.

توقیری ادامه داد: اکنون شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند نیز به ۹ نفر رسیده است.

او افزود: مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۹۳ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

برچسب ها: کرونا ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.