سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۰ درصدی ترافیک شهری در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه از افزایش ۴۰ درصدی ترافیک شهری در کرمانشاه با بازگشایی مدارس خبر داد.

حجت الله عزیزی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه گفت : با توجه به افزایش تردد در مهرماه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش ترافیک معابر اصلی مشاهده می‌شود.

وی افزود: افزایش ترافیکی معابر اصلی به دلیل فعالیت سرویس‌های مدارس و جا به جایی دانش آموزان بوده که اوج ترافیک در نوبت صبح از ساعت هفت تا هشت صبح و در نوبت بعد از ظهر ساعت ۱۲ تا ۱۳ ظهر بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه به اجرای طرح زوج و فرد در ساعاتی از شبانه روز اشاره و تصریح کرد: ترافیک در هسته مرکزی شهر و خیابان‌های اصلی در محدوده هسته مرکزی بیشتر مشاهده می‌شود که به منظور پیشگیری در اختلال رفت و آمد‌ها اجرای طرح زوج و فرد در در نظر گرفته شد.

عزیزی با تاکید بر ترافیک در معابر اصلی شهر شامل شهرک‌های الهیه، مسکن و محدوده میدان سپاه پاسداران، خاطر نشان کرد: در این معابر با حضور نیرو‌های راهور و راهنمایی و رانندگی به منظور کنترل، مدیریت و ساماندهی رفت و آمد‌ها از بروز ترافیک سنگین و قفل شدن مسیر جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در اوایل با بازگشایی مدارس کمبود سرویس مدارس یکی از عوامل ایجاد ترافیک بود چرا که والدین مجبور بودند فرزندانشان را با وسایل نقلیه شخصی راهی مدرسه کنند، اما با ساماندهی سرویس‌ها حجم ترافیک‌ها روند کاهشی پیدا کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.