سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ خوابگاه شبانه روزی کمیته امداد پذیرای دانش آموزان

۴۱۵ دانش آموز در خوابگاه‌های کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی سازمان دهی شده اند.

سورگی معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۶ مجتمع فرهنگی تربیتی و به اصطلاح عموم خوابگاه، ویژه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در خراسان جنوبی فعال هستند و ۴۱۵ دانش آموز در این خوابگاه‌ها سازمان دهی شده اند.

او افزود: ۳ خوابگاه ویژه دختران و ۳ خوابگاه ویژه پسران است که در شهر‌های بیرجند و نهبندان خوابگاه دختران و پسران و در سربیشه خوابگاه پسران و در قاین خوابگاه دختران فعال است.

سورگی با بیان اینکه این مجتمع‌ها فقط مختص اقامت و وعده‌های غذایی نیست ادامه داد: در ابتدای ورود، دانش آموزان استعدادیابی و بر اساس توانمندی ها، انگیزه‌ها و علاقه مندی‌هایی که دارند در کلاس‌های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی تقسیم بندی می‌شوند و این مجمتع‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که دانش آموز، به نسبت ورود از لحاظ علمی و فرهنگی ارتقاء می‌یابد.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی کنکور اظهار کرد: امسال ۱۴۷ دانش آموز تحت حمایت در کنکور پذیرفته شده اند که از این تعداد ۴ نفر در رشته پزشکی و ۱۹ نفر در دانشگاه فرهنگیان و بقیه در سایر رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌های مختلف پذیرفته شده اند.

هم اکنون ۲۰ هزار و ۲۰۷ دانش آموز و هزار و ۹۵ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زهرا
۲۲:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
من خیلی میخواستم در مدرسه شبانه روزی برم اما نتوانستم برم بخاطر همین با شما ها صحبت میکنم من را هم در آن مدرسه ثبت نام کنید