سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اعضای باند سارقان در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۵ سارق لوازم و قطعات داخل خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  فارسی اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو و سرقت از اماکن عمومی درسطح شهرستان مراغه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده شبانه روزی و بکارگیری شیوه‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی پاتوق سارقان شد و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه پلیسی ۵ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون به ۲۴ فقره انواع سرقت با همکاری ۵ نفر مالخر دیگر اعتراف کردند که مالخران نیز طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه شامل ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، انواع ظروف مسی، انواع رادیو پخش، فلش مموری، سیم کابل، دستگاه جوش، پمپ باد و ... کشف شد.
وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شد و اموال مسروقه نیز پس از شناسایی و تایید مالباختگان به صاحبان شان بازگردانده شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه توصیه کرد با اقدامات پیشگیرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.