سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعیت دانش آموزی راور ۷ هزار نفر است

مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: با برنامه ریزی مدیران مدارس طبق برنامه هفتگی کلاس‌ها به صورت کاملا حضوری در حال برگزاری است.

غلامرضا محمودی با اشاره به تحصیل بیش از ۷ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان راور گفت: علیرغم کمبود نیروی انسانی در اوایل مهرماه با همت معاونین و کارشناسان حوزه ستادی ساماندهی نیروی انسانی به خوبی صورت گرفت و تمامی کلاس‌های درسی دارای معلم هستند.

محمودی به طرح پایگاه مطالعه اشاره کرد وافزود: با راه اندازی مرکز مطالعه دائمی از این پس نه تنها دانش آموزان پایه دوازدهم بلکه همه‌ی پایه‌های تحصیلی میتوانند در اوقات فراغت و ایام تعطیلی مدارس در پایگاه مطالعه مشغول مطالعه دروس شوند.

مالک اژدری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک هفته وحدت از زحمات و تلاش همه‌ی همکاران جهت فراهم کردن شرایط مطلوب برای بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی تقدیر و تشکر کرد.

او از همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، راهنمایی و رانندگی و... با آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: پس از دو سال دوری دانش آموزان از مدرسه و مجازی بودن آموزش امسال در سایه همکاری همه ادارات شهرستان، سال تحصیلی جدید با حضور حداکثری دانش آموزان و معلمان با نظم و انسجام آغاز شد.

اژدری بُعد پرورشی و تربیت دانش آموزان را مهم و ضروری دانست و گفت: با وجود گستردگی فضای مجازی و استفاده دانش آموزان از این فضا نیاز به مربیان و معاونین پرورشی و مشاورین مدرسه بیشتر احساس میشود و استفاده از مشاور در مدارس در بحث‌های آموزشی، هدایت تحصیلی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی لازم و ضروری است.

فرماندار راور با اشاره به ظرفیت انجمن اولیا و مربیان گفت: مدیران مدارس با تشکیل جلسات انجمن اولیا و مربیان به صورت مستمر، با دعوت از اساتید و مشاورین مجرب بحث‌های فرزند پروری و مهارت‌های زندگی را به والدین آموزش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.