سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد

زاری کوشا گفت: پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا ۱۰ روز آینده به اتمام می رسد و تاکنون بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص یافته است.

استاندار کردستان در جلسه هم اندیشی اعضای شورا‌های اسلامی استان و روسای شورای شهرستان‌ها با بیان اینکه در کردستان یک روند را برای توسعه همه‌جانبه آغاز کردیم و این فرآیند با قدرت و قوت ادامه پیدا می‌کند، افزود: استان مسائل اولویت داری همچون آبرسانی، جاده، راه روستایی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف دارد که ما موظف به پیگیری و به سرانجام رساندن آن‌ها هستیم.

اسماعیل زارعی کوشا در ادامه به عملکرد ۱۱ ماهه خود و دولت در استان اشاره کرد و افزود: تا کنون مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان به ۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده است و تامین آب شرب، اشتغال و توسعه راه‌های مواصلاتی از اولویت‌های کاری ما در کردستان است و در این راستا با ایجاد مناطق آزاد بانه و مریوان به دنبال جذب سرمایه گذراران داخلی و خارجی هستیم.

او یادآور شد: فرصت‌ سرمایه گذاری به سختی فراهم می‌شوند، اما با کوچکترین احساس ناامنی از میان می‌روند، لذا لازم است همه معتمدین مورد وثوق مردم در این راستا روشنگری کنند تا فرصت‌های اقتصادی استان از بین نرود.

 استاندار کردستان در این نشست بر لزوم بازگو کردن خدمات نظام تاکید کرد و افزود: باید میان اصل نظام و عملکرد برخی مدیران تفکیک قائل شد.

زارعی کوشا گفت: اگرچه در تصمیمیات و عملکرد برخی از ما مسئولان نقص و ضعف وجود دارد، اما خدمات نظام جمهوری اسلامی نباید زیر سوال برود و با روشنگری و تبیین و روایتگری صحیح مردم را در جریان امور قرار دهیم.

او ضمن تاکید بر پاسخگویی به مردم گفت: مدیران باید با مردم ار تباط داشته باشند و حرف آن ها را بشنوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.