سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل پرداخت وام کارآفرینی نابینایان استان یزد

نماینده یزد و اشکذر از حل مشکل پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی کارآفرینی نابینایان استان یزد خبر داد.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نابینایان استان یزد گفت: مشکل اختصاص وام ۱۰۰ میلیون تومانی کارآفرینی و مکانی برای تولید و فروش محصولات تولیدی نابینایان پس از رایزنی با مسئولان دستگاه‌های مختلف استان رفع شد.

جوکار افزود: تلاش و همت نابینایان برای خوداتکایی بسیار مهم است و دستگاه‌های مختلف باید به این قشر در زمینه رفع موانع فعالیت‌های آنان کمک کنند.

نماینده یزد و اشکذر تصریح کرد: با همت مسئولان فنی و حرفه‌ای و بهزیستی استان تلاش می‌شود تا بستری مناسب برای فعالیت نابینایان فراهم شود و آنان بخشی از نیاز‌های خود را تامین کنند و از وابستگی این قشر به دیگران کاسته شود.

جوکار ادامه داد: یادگیری هنر‌های مختلف از سوی جامعه نابینایان بسیار ارزشمند است و آثاری که توسط این قشر، باکیفیت مناسب و به شکل زیبا به یک محصول نهایی تبدیل می‌شود، نشان دهنده زحمات آن‌ها و مربیان این قشر است.

او یکی از اقدامات ضروری را ایجاد نمایشگاهی ویژه فروش آثار نابینایان در استان خواند و اظهار داشت: محصولات تولید شده توسط نابینایان باید امکان فروش داشته باشد و بازاریابی به بهترین شکل برای آنان صورت گیرد تا بتوانند از این راه امرار معاش داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.