سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های نهضت مسکن به نسبت آورده متقاضیان به آن‌ها تخصیص می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : مقرر شده است تا امکان جابجایی متقاضیان به صورت شناور در پروژه‌ها بر اساس میزان آورده مالی و پیشرفت فیزیکی صورت گیرد .

سیدعلی هاشمی، مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان قزوین گفت: در راستای ایجاد مکانیسم‌های تشویقی جهت افزایش مشارکت متقاضیان در تامین به موقع آورده‌های مالی و اتمام پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا، مقرر شد امکان جابجایی متقاضیان به صورت شناور در پروژه‌ها بر اساس میزان آورده مالی و پیشرفت فیزیکی صورت گیرد به طوری که متقاضیان به نسبت آورده مالی از امتیاز تخصیص پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر برخوردار شوند.

 هاشمی افزود: تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه‌های اداره کل بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد تعاونی‌های مسکن مهر که به هر دلیلی تاکنون بلا تکلیف مانده اند گفت: لازم است لیستی از مشکلات و مسائل آن‌ها جهت جمع بندی به اتاق تعاون و اداره کار ارائه شود و در جلسات شورای مسکن گزارش شود تا اگر نیاز به هماهنگی بین دستگاه‌ها بود همینجا تصمیم گیری شود.

هاشمی در خصوص تامین مسکن متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گفت: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی به منظور کاهش قیمت تمام شده مسکن برای این متقاضیان، راهکار‌های اجرایی را در دستور کار قرار دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.