سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگشت ثبات به بازار مرغ مشهد

در روز‌های گذشته قیمت مرغ در مشهد افزایش یافته بود، ولی توزیع حداکثری آن در فروشگاه‌های شهر، قیمت گوشت مرغ را کاهشی کرد.

ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: حجم گسترده مرغ منجمد برای توزیع با قیمت هرکیلو ۴۵ هزار تومان در انبار‌های اداره کل پشتیبانی امور دام استان موجود است و بنا به تقاضای واحد‌های توزیع کننده اعم از صنفی، شرکت‌های تعاونی و سایر مصرف کنندگان عمده توزیع می‌شود.

او افزود: روزانه حدود ۳۰ تن مرغ منجمد در حال توزیع است. قیمت خرید این گوشت برای فروشنده و توزیع کننده ۴۵ هزار تومان است. متقاضیان و موزعان می‌توانند با مراجعه به اداره کل پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی استان برای دریافت مرغ منجمد اقدام کنند.

مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره منبع توزیع این مرغ در بازار ادامه داد: بخشی از این مرغ منجمد تولید استان و بخشی هم وارداتی است.

به غیر از این هم اکنون گوشت گوساله هم به صورت منجمد در حال توزیع است که گوشت منجمد توزیع شده قیمت مناسبی دارد و به ازای هر کیلو ۱۰۵ هزار تومان معامله می‌شود.

شعربافیان بیان کرد: مرغ گرم از سوی بخش خصوصی در حال توزیع است. قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای هر کیلو است و اگر به غیر از این قیمت گوشت به فروش برسد با متخلفان برخورد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.