سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴۰ هزار نفر در فارس واجد شرایط واگذاری مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ۱۴۰ هزار نفر در استان واجد شرایط واگذاری مسکن در طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد ۵۴ درصد واجدین شرایط واگذاری معادل ۷۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید صدرا است.

محمود رضا طالبان گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن تمامی دستگاه‌های دولتی موظفند که وظایف خود را در قبال اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن انجام دهند و تا همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌ها صورت نپذیرد این طرح به سرانجام نخواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: ۱۴۰ هزار نفر در استان فارس واجد شرایط واگذاری مسکن در طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد ۵۴ درصد واجدین شرایط واگذاری معادل ۷۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید صدرا است.

او گفت: ۲۴ درصد متقاضیان تایی نهایی شده طرح نهضت ملی در استان فارس که معادل ۳۳ هزار نفر می‌شوند مربوط به کسانی است که در شهر‌ها زیر ۱۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند و در این شهر‌ها متقاضی دریافت مسکن هستند که راه و شهرسازی فارس موظف است زمین را در این شهر‌ها تامین و برای ساخت در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد.

طالبان گفت: تاکنون زمین بیش از ۲۱ هزار واحد در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر تأمین و تحویل بنیاد شده است و بنیاد مسکن عملیات اجرایی تعدادی از این واحد‌ها را آغاز کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ۲۲ درصد واجدین شرایط نیز در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر و شهر شیراز که حدوداً ۳۱ هزار نفر هستند.

دبیر شورای مسکن استان فارس گفت: راه و شهرسازی فارس تمام توان خود را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته و حال نوبت دیگر دستگاه‌ها است که برای اجرای موفق آن پای کار بیایند و وظایف خود را تمام و کمال انجام دهند.

او گفت: تاکنون بیش از ۳۴۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط راه و شهرسازی فارس مهیا  شده و عملیات اجرایی بیش از ۳۰ هزار واحد در استان آغاز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.