سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت شش میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومانی مردم استان قزوین در شور عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان در برنامه شور عاطفه‌ها تاکنون بیش از شش میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مساعدت کرده اند.

 فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: برنامه جشن عاطفه‌ها در سال جاری به دلیل تقارن با ایام پایانی ماه صفر و مراسم سوگواری، با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه در میادین و معابر عمومی، مدارس و در مصلی‌ها و مساجد محل اقامه نماز جمعه برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در مجموع مردم استان قزوین در برنامه شور عاطفه‌ها تاکنون بیش از شش میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مساعدت کرده اند و این کمک‌ها میان آن‌ها توزیع شده است.

وی افزود: کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه در سایر کمک‌ها وقتی به افراد نیازمند کمک می‌شود در واقع مشکلات امروز آن‌ها رفع می‌شود و تلاش می‌شود از بروز مشکلات در بخش‌های مختلف زندگی آن‌ها پیشگیری شود.

فرهادی عنوان کرد:، اما کمک به دانش آموزان و دانشجویان تنها برای رفع نیاز امروز آن‌ها نیست بلکه با ارتقای تحصیلی، بسترسازی برای ساخت آینده آن‌ها پیگیری می‌شود تا با ارتقای تحصیلی زنجیره فقر در خانواده قطع می‌شود.

وی یادآورشد: عموم مردم همچنان می‌توانند کمک‌های خود به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا از طریق مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.