سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت: صهیونیست‌ها هیچ راه فراری ندارند

گروه مقاومت «عرین الاسود» مردم کرانه باختری را به مقابله با راهپیمایی‌های شهرک‌نشینان صهیونیست فراخواند.

گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیرها) از همه ساکنان شهر‌های مجاور در کرانه باختری خواستند در پاسخ به راهپیمایی‌هایی که شهرک‌نشینان قصد دارند امشب (شب یکشنبه) برگزار کنند، بیرون بروند، جمع شوند، جاده‌ها را قطع کنند و مستقیماً با آن‌ها درگیر شوند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، گروه مقاومت «عرین الاسود» عصر روز شنبه (به وقت محلی) در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: «ان شاء الله نگران نباشید، زیرا عرین الاسود با شما و در میان شما هستند. آن‌ها را محاصره کنید و از ما و شما گریزی برای آن‌ها نیست.»

این گروه خواهان عدم توجه به ادعای رژیم اشغالگر مبنی بر این‌که این رژیم با حذف صفحه این گروه مقاومت در تیک تاک به دستاورد‌هایی رسیده است، شد.

عرین الاسود داشتن حساب کاربری در تیک تاک را تکذیب و تأکید کرد: «اگر با ابزار‌های تکنولوژیکی ما مبارزه شود، اعتماد ما به مردممان بی‌نظیر است که آن‌ها پیام‌های ما را به هر طریقی منتقل می‌کنند.»

این گروه افزود: «عرین الاسود منتظر خلیل الرحمن و بیت لحم، پاسداران جنوب و شیرهایش هستند تا اولین بیانیه عرین را با خون و گلوله پاسخ دهند.»

عرین الاسود از کمیته هماهنگی جناحی در نابلس برای مقابله با راهپیمایی‌های شهرک‌نشینان درخواست کمک کرد. شهرک‌نشینان قرار است در روستا‌های دیر شرف، سباستیا، برقه، هواره و بیتا راهپیمایی ترتیب دهند. این گروه همچنین از مردم فلسطین خواست تا به طور گسترده در خیابان‌ها تجمع کنند و اجازه ندهند شهرک‌نشینان خرابکاری یا تجاوز به اموال شهروندان داشته باشند. عرین الاسود افزود که فلسطینی‌ها حق دارند از زمین و دارایی خود دفاع کنند و خواستار خنثی شدن پروژه‌های شهرک‌نشینان شد.

صبح روز شنبه، همزمان با نزدیک شدن به فصل برداشت زیتون، شهرک‌نشینان متجاوز صهیونیست ۱۲۰ اصله نهال زیتون را در شهر قبالان در جنوب نابلس که متعلق به «حربی کمال» فلسطینی است، ریشه کن کردند.همچنین ساکنان شهر عینبوس در جنوب نابلس به حمله شهرک نشینان به ده‌ها خانه در منطقه شرقی شهرک پاسخ دادند.

روز جمعه نیز مردم شهرک هواره در جنوب نابلس در حالی که دو روز متوالی در حال پاسخگویی به حمله شهرک‌نشینان به شهر خود بودند، در معرض تیراندازی شدید و گاز اشک‌آور قرار گرفتند. گروه عرین الاسود در سحرگاه پنجشنبه گذشته در جریان مانور ارتش اشغالگر، طرح اشغالگران برای یک ترور دسته جمعی با هدف حمله به مقبره حضرت یوسف در شرق نابلس را فاش کرده بود.

عرین الاسود با تأکید بر این‌که «روز‌های خشم وعده داده شده، هنوز شروع نشده است و اشغالگران طعم مرگی را خواهند چشید که همیشه برای مردم ما طعم آن را چشیده است»، افزود: «شما را قسم می‌دهیم که شما را در همه جا هدف قرار خواهیم داد؛ در خیابان و در هر کوچه و این‌که ما در دوران شهادت هستیم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.