سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی پروژه انبار مکانیزه و استراتژیک دارویی در شیراز

آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه انبار مکانیزه دارویی بیمارستان نمازی و انبار استراتژیک دارویی شهر شیراز برگزار شد.

دکتر سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بیمارستان نمازی برای اجرای این پروژه بزرگ سلامت محور قدردانی کرد و از اختصاص اعتبار اولیه پنج میلیارد تومانی برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه تا هفته آینده و با پیگیری‌های معاونان و مسئولان دانشگاه برای آغاز این پروژه خبر داد.

او با بیان اینکه مسئولان دانشگاه با آگاهی نسبت به اهمیت خدمات این حوزه، تمامی تلاش خود را در مسیر توسعه زیرساخت‌ها و خدمات در استان به کار بسته اند، بهره برداری و راه اندازی این انبار دارویی را نیز گامی در این راستا برشمرد که در آینده، موجبات رضایتمندی بیشتر مردم از خدمات حوزه دارویی را به همراه دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه نیز در این آیین با اعلام خدمات پیش بینی شده برای این پروژه سلامت محور توضیح داد: از مجموع چهار طبقه پیش بینی شده برای این انبار دارویی، دو طبقه به دارو‌های بیمارستان نمازی و دو طبقه نیز به دارو‌های استراتژیک برای شهر شیراز و به صورت دپو در نظر گرفته شده است.

دکتر محمدجواد راعی با بیان اینکه برای این پروژه زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در بیمارستان نمازی و با اعتباری معادل ۱۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است، گفت: با تامین اعتبار اولیه، عملیات ساخت این پروژه اجرا و در سفر مسئولان دانشگاه به تهران نیز مابقی اعتبار مالی پروژه پیگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.