سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وداع باشکوه با پیکر‌های شهدای مدافع امنیت در لارستان

پیکر‌های ۲ شهید مدافع امنیت عصر امروز شنبه ۲۳ مهر در شهرستان لارستان تشییع شد.

پیکر‌های شهیدان مدافع امنیت سرگرد نورالدین جنگجو از نیرو‌های سپاه پاسداران و طلبه بسیجی احمدرضا عرفانی نیا از بسیجیان بیرم عصر امروز شنبه ۲۳ مهر با حضور گسترده مردم لارستان تشییع شد.

پیکر‌های شهدای مدافع امنیت صبح فردا یکشنبه ۲۴ مهر در گلزار شهدای بیرم تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

همچنین روز گذشته برخی شهروندان لاری و مردم شهر‌های مختلف جنوب فارس اعم از شیعه و سنی در سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، پیمان وحدت و همدلی را تجدید و اقدام عاملان شهادت ۲ تن از مدافعان امنیت در بخش بیرم لارستان را یکصدا محکوم کردند.

مسئولان لارستان همچنین در پیامی مشترک با محکومیت این حرکت مذبوحانه و ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه این ۲ شهید مدافع امنیت بر ضرورت ادامه راه پر فروغ و مسیر نورانی شهدا تاکید کردند.

حسین حسین زاده نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی فارس، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم امام جمعه این شهرستان در پیام مشترک خود آورده اند: بی‌شک توطئه گروهک‌های ضد مردمی که با آشوب و فضاسازی برای ناامن جلوه دادن منطقه تلاش مذبوحانه می‌کنند، در کنار پوشش دروغین، اما گسترده رسانه‌های بیگانه از وقایع اخیر کشور به منظور تحریک احساسات معدودی از نوجوانان و جوانان که تصور روشنی از نقشه‌های پلید دشمنان برای برهم زدن ثبات و امنیت منطقه ندارند، راه به جایی نخواهند برد.

آن‌ها ابراز داشتند: مردم مسلمان، انقلابی و آگاه و فهیم لارستان بزرگ و به ویژه مردم شهید پرور و ولایی بخش بیرم هیچ گاه، برهم زدن امنیت این دیار را تاب نیاورده و همواره خود را از چنین افرادی که گام در مسیر خسران نهاده اند، مبرا می‌دانند.

شهادت مظلومانه این ۲ شهید امنیت در بیرم لارستان پرده دیگری از رویکرد‌های خشونت آمیز اغتشاشگران و آشوبگران را رونمایی کرد که طی آن شعارنویسان مسلح با ادعای آزادی به روی فرزندان این آب و خاک، آتش گشودند.

سحرگاه دیروز جمعه بیست و دوم مهر در پی درگیری اغتشاشگران هنگام شعار نویسی با گشت بسیج بیرم، سرگرد نورالدین جنگجو از نیرو‌های سپاه پاسداران و طلبه بسیجی احمدرضا عرفانی نیا از بسیجیان بیرم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

مأموران هنگام رو به رو شدن با ۲ شعار نویس هنجارشکن، اقدام به تعقیب آنان کردند که با تیراندازی متهمان با اسلحه کمری کلت، به شهادت رسیدند.

بیرم یکی از بخش‌های شهرستان لارستان استان فارس است.

شهید مدافع امنیت سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو متولد سال ۱۳۶۴ دارای ۲ فرزند پسر ۷ و ۲ ساله و شهید مدافع امنیت بسیجی طلبه احمدرضا عرفانی نیا متولد سال ۱۳۷۶، طلبه حوزه علمیه قم و حافظ کل قرآن کریم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.