سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۱۳ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مشاوره

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از بهره مندی بیش از ۱۳ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مشاوره در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

محمد حسینیان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۳ هزار و ۸۴۶ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی و فردی بهره‌مند شدند.

او اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال، با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سلامت روانی، ۹ هزار و ۴۴۶ مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی بهره‌مند شدند.

محمدحسینیان با تاکید به اهمیت آموزش، آگاهی و بهداشت روان در سطح جامعه هدف تحت پوشش، ادامه داد: در این مدت، آموزش‌های گروهی برای ۴ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان با موضوعات سبک زندگی، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های ارتباط با کودکان و نوجوانان، اهمیت خانواده و... برگزار شده است.

او همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آمادگی ازدواج جوانان را از دیگر برنامه‌های این نهاد دانست و افزود: مشاوره و آموزش ۹۶۴ نفر از زوج‌های جوان، برای کسب مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج نیز با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج، تقویت و تحکیم نهاد خانواده انجام شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، خدمات مشاوره را یکی از مهمترین خدمت در این حوزه مطرح کرد و گفت: ارائه آموزش و مشاوره می‌تواند گره گشای مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.