سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت گروه‌های جهادی در لوداب

گروه‌های جهادی به اهالی منطقه لوداب خدمات واکسیناسیون دام، دندانپزشکی و آموزش ترویج کشاورزی و توزیع کتاب ارائه کردند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه‌های جهادی خدماتی شامل؛ واکسیناسیون دام، دندانپزشکی و آموزش ترویج کشاورزی و توزیع کتاب را به صورت رایگان در اختیار کشاورزان، دامداران و دانش آموزان منطقه لوداب ارائه کردند.

صناعی افزود: این خدمات در سایر روستا‌های تابعه این بخش ادامه دارد و همه تلاش خود را برای تامین نیاز‌های آن‌ها به کار گرفته ایم.

مدیرکل امور عشایر استان گفت: دسترسی نداشتن به جاده ارتباطی مناسب و نبود آب آشامیدنی مهمترین مشکلات عشایر منطقه لوداب هستند و تا یک ماه دیگر کار بازگشایی این جاده‌ها و آبرسانی به عشایر انجام خواهد شد.

آذرفر با اشاره به توزیع نهاده‌ها و کنسانتره دامی میان عشایر و گفت: با هماهنگی بعمل آمده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و سپاه عشایر تسهیلات کم بهره تبصره ۱۶ به این عشایر داده می‌شود.

مدیرکل اداره کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد به توزیع کتاب میان کودکان و نوجوانان عشایر اشاره و اضافه کرد: این دومین اعزام گروه‌های جهادی است که با هدف ترویج کتاب، کتابخوانی و قصه گویی میان مردم روستا‌ها و عشایر انجام می‌شود.

محسن جبارنژاد از همه گرو‌های جهادی خواست که برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و قصه گویی عشایر با این سازمان همکاری داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.