سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم وحدت و برادری بین مسلمانان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس بر لزوم وحدت و برادری بین مسلمانان تاکید کرد و این وحدت را مایه ترس و ناکامی دشمنان اسلام خواند.

محمد علی خادم الرسول با بیان اینکه وحدت و اخوت بین مسلمانان و قرار گرفتن زیر پرچم رسول خدا (ص) از فرمایشات خداوند در قرآن کریم و همچنین رسالت پیامبر اکرم (ص) است گفت: خداوند متعال این افتخار را نصیب مسلمانان کرده و بر سر مسلمانان منت گذاشته و کلام خود به شکل قرآن برای نجات و هدایت مسلمانان و دیگر مردم جهان فرستاده که می‌بایست همگی مسلمانان با همبستگی حافظ کلام خداوند متعال باشند.

او، هدف اول اسلام را اتحاد مسلمین دانست و گفت: پناهندگان شیعه و سنی می‌بایست با نقطه اشتراک اطاعت از قرآن کریم و حب رسول اکرم (ص) با حفظ وحدت و اتحاد هدف اولیه اسلام را محقق کنند و این موضوع نباید فراموش شود.

خادم الرسول در ادامه بر لزوم رعایت قوانین و مقررات وضع شده در خصوص تردد و اقامت پناهندگان و همچنین عدم رانندگی بدون اخذ گواهینامه تاکید کرد و گفت: رعایت این مقررات برای حفظ امنیت و سلامت پناهندگان وضع شده و پناهندگان می‌بایست تابع قوانین و مقررات کشور میزبان باشند.

در پایان این دیدار جمعی از مولویان پناهنده پیشنهادات خود را در خصوص حل برخی مسائل پناهندگان مطرح کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.