سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی:

پیشکسوتان فوتبال شیراز، سفیران پیشگیری از اعتیاد شدند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: ورزش بهترین راه پیشگیری از افتادن در دام اعتیاد است.

سید موسی حسینی گفت: مواد مخدر جدی‌ترین آسیب در جامعه است، چرا که یک فرد معتاد می‌تواند چندین خانواده را درگیر کند و در خانواده‌ای که یک معتاد وجود دارد بنیان خانواده به‌شدت تهدید خواهد شد.

او، ورزش را عامل مؤثری در پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: ورزش به‌عنوان ارزان‌ترین و مؤثرترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت آحاد جامعه و پیشگیری از بلای خانمان‌سوز اعتیاد است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: ورزش هم در درمان و هم برای پیشگیری از این آسیب بسیار تأثیرگذار است.

حسینی در ادامه با تأکید بر این موضوع که ورزش بهترین راه برای پیشگیری از افتادن در دام اعتیاد است، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در ورزش برای جلوگیری از این آسیب استفاده کنیم.

او، جایگاه بالای ورزشی و وجود قهرمانان و مدل آوران و پیشکسوتان استان فارس را حائز اهمیت دانست و گفت: ورزش در جامعه مخاطبین گسترده‌ای دارد از این‌رو پیام ورزشکاران به ویژه قهرمانان و مدل آوران و پیشکسوتان عرصه ورزشی به نوجوانان و جوانان در جهت پیشگیری از اعتیاد از اثرگذاری بسیار زیادی برخوردار خواهد بود و می‌تواند کمک مؤثری در مبارزه با معضل مواد مخدر باشد.

این مقام مسئول در فارس گفت: در همین راستا اعضای تیم فوتبال پیشکسوتان شیراز به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد و یاریگران زندگی منصوب و امیدواریم با همراهی این بزرگواران شاهد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.