سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فیلم و سینمای آذربایجان شرقی

طی مراسمی با عنوان مهر سینما از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فیلم و سینمای آذربایجان شرقی در مجتمع فرهنگی و سینمایی ۲۲ بهمن تبریز تجلیل شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از  هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فیلم و سینمای استان گفت: ویژه برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینمای ایران و با هدف ترویج فضای نشاط، شادابی و پویایی در سینماهای کشور و همچنین در راستای عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار می‌شود.

آقای ناظمی گفت: افتخار می‌کنیم که با هنرمندان عزیزمان هم عصریم و با موقعیت جغرافیایی که در استان داریم ظرفیت بزرگی برای گفتن حرف‌های بزرگ داریم.

وی افزود:  تبریز یکی از بزرگترین پایگا‌ه های سینمای ایران است و با تلاش بی وقفه سینماگران علیرغم کمبود‌ها کار‌های بزرگی رقم خورده است و امیدواریم با تلاش‌های شما از این ظرفیت عظیم هنری که زبان دنیا است در سطح بین المللی حرف‌های نا گفته‌ای راکه داریم بزنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: اگر چه سینمای ملی ما در سطح حرفه‌ای در جریان است و رویداد‌های مبارکی را در سطح جهانی رقم زده اما بدون داشتن سینمای محلی قطعا سینمای ملی ضعیف‌تر خواهد شد.

وی افزود: ظرفیت عظیمی در سینما‌های استان ها وجود دارد.

در این مراسم از برگزیدگان استانی در رشته‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلمبرداری، انیمیشن، سینمادار، آموزشگاه سینمایی، پژوهشگران سینما و تهیه کننده فیلم سینمایی تجلیل به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.