سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش زیست محیطی ۲۴۷ واحد صنعتی در استان قزوین

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از پایش زیست محیطی ۲۴۷ واحد صنعتی در نیمه نخست امسال خبر داد .

 علی ظهیری معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان  گفت: تیمی متشکل از کارشناس این اداره کل با توجه به برنامه عملیاتی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۱۷ مورد بازدید و پایش از مراکز دفع و مدیریت پسماند و ۱۷ مورد نظارت بر بارگیری پسماند به عمل آورده و ۷۰ نمونه برداری از خروجی واحد‌ها را بررسی کردند.

ظهیری در ادامه درباره اخطار‌های صادره به واحد‌های صنعتی، گفت: در ۶ ماه نخست امسال، تعداد ۷۵ مورد اخطاریه زیست محیطی جهت رفع آلایندگی به واحد‌های صنعتی و خدماتی صادر و ابلاغ شده و ۲۸ مورد پیگیری‌های حقوقی و هشت مورد رسیدگی به شکایات مردمی صورت گرفته است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های زیست محیطی و حقوقی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعدادی از واحد‌های صنعتی و خدماتی نسبت به احداث تصفیه خانه اقدام کرده که این طرح‌ها در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

ظهیری همچنین خاطر نشان کرد: بازدید و کنترل از نحوه عملکرد آزمایشگاه‌های معتمد انجام شده و در راستای نظارت بر مراکز درمانی از کلیه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان قزوین بازدید به عمل آمده و اقدامات لازم انجام شده است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.