سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت یک تن در آتش سوزی خودرو پراید

رئیس آتش نشانی دزفول از مهار آتش سوزی سواری پراید بهمراه یک مصدوم خبر داد.

روح الله بهشتی فرد گفت: در پی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری پراید در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او می‌گوید: پس از دریافت گزارش حادثه، سریعا اکیپ اطفاءحریق سازمان از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه واقع در خیابان کودک ۱ در زیبا شهر اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.
 
رئیس آتش نشانی دزفول در ادامه گفت: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است یکدستگاه سواری پراید در پارکینگ یک منزل مسکونی طعمه حریق شد که با سرعت عمل آتش نشانان فوراً مهار شد و از گسترش حریق و سرایت به منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

به گفته او شعله‌های آتش اتاق خودرو را طعمه خود کرد و بدلیل وجود مواد پلاستیکی و اسفنجی همچون صندلی و دیگر ملزومات داخل اتاق خودرو، حریق بسرعت شعله ور شد که با حضور آتش نشانان حجت اله بهرامی نیک، محمد فرخ پور و محمد رضا مجاهدی فرد بلافاصله مهار و از سرایت آتش به موتور خودرو و داخل ساختمان جلوگیری بعمل آمد.

مردی حدودا ۴۸ ساله از ناحیه ساق هر دو پا دچار جراحات سوختگی شد که حضور نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ در محل و اقدامات بالینی و احیانا اعزام به بیمارستان را در پی داشت.

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.