سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی صنعت نفت آبادان :

۳۰ درصد بازیکنان نفتی‌های آبادان در ترکیب نبودند

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ۳۰ درصد بازیکنان آبادانی در ترکیب حضور نداشتند و همین عاملی شد که تیم سپاهان به خوبی بتواند به پیروزی برسد.

فیروز کریمی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبر پس از بازی با سپاهان اصفهان گفت: ۳۰ درصد از بازیکنانی که برای یک بازی مطلوب باید در ترکیب قرار می‌گرفتند نبودند و در روزی که حریفمان نیمکت قوی و پر مهره خود را در اختیار داشت نیمکت آبادانی‌ها دارای مهره‌های محدود بود و سپاهان توانست به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کند و به پیروزی برسد.

به گفته او چهار بازیکن مصدوم بودند و تعدادی هم به دلیل بیماری در ترکیب زردپوشان قرار نگرفتند، اما در مجموع صنعت نفت آبادان بازی مالکانه‌ای از خود نشان داد و رقابت پایاپای بود.

آقای کریمی گفت: اگر نفتی‌های آبادان قبل از هر ۲ گل سپاهان در ضربه نهایی دقت بیشتری به کار می‌گرفتند می‌توانستیم نتیجه امشب را تغییر دهیم.

او روند رو به جلو را در صنعت نفت آبادان مشهود خواند و تاکید کرد نبرد بازی امشب در تعویض‌ها بودند و بازیکنانی که برای جایگزینی بازیکنان از نفس افتاده تیم به زمین می‌آمدند نمی‌توانستند به خوبی جای بازیکنان قبلی را پر کنند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: حسین ساکی به شرح وظایف خود به خوبی عمل نکرد و هر ۲ گل را به این دلیل خوردیم، اما با توجه به اینکه یکی از بازیکنان خوب تیم به شمار می‌رود نیاز است بیشتر تمرین کند.

آقای کریمی همچنین گفت: جا انداختن بازیکن در ترکیب تیم زمان می‌برد، اما قرار است به زودی ۲ بازیکن از تیم امید به جمع طلایی پوشان اضافه شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد این تیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر بهتر عمل خواهد کرد و در جایگاه بهتری از جدول رده بندی لیگ قرار خواهد گرفت.

صنعت نفت آبادان در حال حاضر در رتبه ۱۶ جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

عملکرد مطلوب سپاهان در لیگ برتر

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان نیز در این نشست گفت: به دلیل انگیزه بالای تیم آبادان برای کسب پیروزی بعد از تجربه چند باخت در لیگ برتر و تعویض سرمربی همانطور که انتظار داشتیم بازی امشب برای سپاهان ساده نبود، اما تیم ما از اول فصل سعی در به نمایش گذاشتن بهترین بازی‌های خود بود و تاکنون هم در این راه موفق عمل کرده است.

او گفت: اولین بازی در لیگ برتر بود که تمام هافبک‌های خود را در اختیار داشتیم و خط دفاعی سپاهان در طول بازی و به ویژه در در لحظات پایانی خوب عمل کرد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به بیان نارضایتی خود از وینگر‌های تیم خود طی چند هفته قبل از عملکرد خوب همه‌ی بازیکنانش در بازی‌های اخیر خبر داد و در خصوص گلزن‌های بازی امروز گفت: مسعود ریگی از آغاز فصل تاکنون عملکرد خوبی را از خود نشان داده و امشب گل مهمی را زد و گل علی نژاد هم آرامش را به تیم برگرداند.

او گفت: بازیکنان از یک موقعیت گلزنی که در بازی قبل سپاهان با پرسپولیس ایجاد شد نتوانستند به خوبی استفاده کنند، اما در رویارویی با تیم آبادانی موفق شدند از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

آقای مورایس از افزایش تلاش برای عملکرد بهتر تیم خود در ادامه بازی‌های لیگ برتر خبر داد.

صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه‌ی ۲ بر صفر مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی ابادانی
۱۲:۳۵ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
عرب زاده چ خوشحاله کنار مورایس نشسته بهش میگه ی خونه خوب اصفهان پیداکن تا بیام