سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پینگ پنگ بازان کردستانی در المپیاد استعداد‌های برتر خوش درخشیدند

تیم تنیس روی میز کردستان در پایان رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور بر سکوی سوم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر پسر کشور به میزبانی خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شد.

حامد جولایی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور ۳۱ استان کشور در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل برگزار شد، استان تهران با قهرمانی در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل هت تریک قهرمانی کرد.

او ادامه داد: در پایان مسابقات بخش تیمی، استان تهران به مقام قهرمانی دست یافت و استان اصفهان نائب قهرمان مسابقات شد و همچنین تیم‌های کردستان و مازندران به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در بخش انفرادی، بنیامین فرجی از تهران با پیروزی ۳ بر صفر مقابل یاسین اصفهانی از قزوین قهرمان شد و پارسا معصومی از قم و سامران کریمی از کردستان به مقام سوم مشترک بخش انفرادی دست یافتند.

همچنین در بخش دو نفره نیز، تیم استان تهران متشکل از بنیامین فرجی و محمدرضا نشاطی با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم دو نفره استان فارس متشکل از مهدی عسگری زاده و احسان شریعتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. رامین شاه علی و عرفان یزدان بخش از فارس و رضا شریعتی و یونس رحیمی از گلستان نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.