سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار زهرایی:

قرارگاه‌های جهادی استان کرمان تجهیز شدند

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از تجهیز قرارگاه‌های جهادی استان کرمان و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ماشین آلات عمرانی خبر داد.

 رییس سازمان بسیج سازندگی کشور؛ در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت هفته وحدت در جمع خبرنگاران در شهر کرمان گفت: کمک‌های مومنانه از سه سال پیش به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد و امروز ۱۵ نوع خدمت را به نیازمندان ارائه می‌کند.

سردار زهرایی افزود: بانک اطلاعاتی دقیقی از نیازمندانی که مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نیستند در سراسر کشور شناسایی شده که شامل یک میلیون و ۶۵۰ هزار خانوار است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد رااز جمله خدمات ارائه شده اعلام کرد و گفت: اهدای جهیزیه، لباس، نوشت افزار، کیف مدرسه و ... از دیگر خدمات رزمایش مومنانه در کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: کمک‌های مومنانه و معیشتی کاری مردم‌پایه است که با مشارکت خیّران انجام می‌شود و نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی هم در این زمینه کمک می‌کنند.

سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور؛ از تجهیز قرارگاه‌های جهادی استان و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ماشین آلات راهسازی و عمرانی خبر داد.

بگفته وی برای تامین آب آشامیدنی هفت هزار و ۱۳۸ روستا با وزارت نیرو قرارداد منعقد شده تا در حداقل زمان ممکن و با هزینه کم مشکل آب روستا‌ها برطرف شود.

در این رزمایش توزیع هزار بسته معیشتی و نوشت افزار باحضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در استان آغاز شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.