سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان گفت: ۸۰۰ سری جهیزیه به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت به مددجویان کمیته امداد این استان اهدا شد.

 جلال شیخ‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان در آیین توزیع جهیزیه بین مددجویان تحت پوشش ضمن تبریک میلاد رسول اعظم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: ۸۰۰ سری جهیزیه به نیابت از ۸۰۰ شهید معظم استان لرستان امروز بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

او با بیان اینکه دو هزار جهیزیه دیگر تا دو ماه آینده بین زوجین تحت حمایت کمیته امداد لرستان اهدا می‌شود، افزود: ۳۸۰۰ قلم لوازم ضروری از قبیل ماشین لباسشویی، فرش و کولرگازی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد موضوع اشتغال است، عنوان کرد: توانمندسازی از طریق ساخت مسکن نیز از دیگر اولویت‌های کمیته امداد است که در این راستا از ابتدای امسال طی یک مرحله ۳۰۰ واحد مسکن ساخته‌شده و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرارگرفته است.

شیخ پور بیان کرد: ساخت حداقل ۲ هزار واحد مسکونی در استان لرستان را تا پایان سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری کرده‌ایم تا این واحد‌ها را در اختیار مددجویان قرار دهیم.

او گفت: از ظرفیت بنیاد مسکن، بنیاد علوی، بسیج، سپاه و راه و شهرسازی استفاده شده تا در قالب یک هم‌افزایی خدمت درخور شایسته‌ای را به مددجویان ارائه دهیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.