سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه آسفالت روستایی در اندیکا

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا گفت:سه طرح آسفالت راه روستایی با مجموع اعتبار ۲۴۶ میلیارد ریال در شهرستان در حال اجرا است.

محمد رضایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا گفت: اجرای پروژه بهسازی و آسفالت محور شیمبار به طول چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آغاز شده که با پایان یافتن آن تا ابتدای آبان ماه سال جاری، بیش از ۳۰ روستا با جمعیت ۵۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا با اشاره به اجرای پروژه بهسازی و آسفالت روستای امام زاده سادات ابراهیم، گفت: این طرح به طول ۲.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

رضایی در خصوص بهسازی و آسفالت محور شاهزاده عبدالله گفت: این طرح نیز به طول سه کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال درحال اجرا است که با پایان رسیدن آن ۲۵ روستا با بیش از ۴۵۰ خانوار از راه آسفالته بهره مند می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
جاده های اندیکا را که ابروی استان هستند را بسازید مخصوصا جاده ترانزیتی شمالی استان که مردم استان کوهستانی مجاور که به استان ما وارد میشوند در ابتدای ورود دید خوبی از استانمان داشته باشند و همچنین ارتباط دو استان با تفاوت دمایی بسیار زیاد راحتر و آسانتر صورت گیرد