سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴ پروژه ورزشی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۴ پروژه ورزشی در استان لرستان به بهره برداری می‌رسد.

امین جمشیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: در کل کشور طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضا‌های ورزشی در چندقالب کلاس‌های تربیت بدنی، چمن مصنوعی، سالن سقف بلند و زمین‌های ساحلی در نظر گرفته شد که در فاز اول ۳۳ زمین چمن مصنوعی، ۱۴ کلاس تربیت بدنی، چهار سالن سقف بلند و شش زمین ساحلی برای استان در نظر گرفته شد.

او افزود: علاوه بر این پروژه ها، چهار زمین چمن مصنوعی دیگر برای استان لحاظ شد و از ۳۷ زمین چمن مصنوعی، ۳۰ زمین حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هشت پروژه آماده افتتاح است و همزمان با هفته تربیت بدنی به بهره برداری می‌رسد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: همچنین چهار پروژه زمین ساحلی بهسازی و احداث شده که علاوه بر این موارد همه کلاس‌های تربیت بدنی نیز با فضای ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر نیز آماده شده اند.

جمشیدی بیان کرد: در مجموع از ۶۲ پروژه ورزشی این طرح در استان، همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۴ پروژه افتتاح می‌شود.

او با اشاره به طرح شهید خرازی گفت: این طرح برای ۲۴ منطقه و ناحیه استان در نظر گرفته شده که روز‌های پنج شنبه دانش آموزان دختر به همراه مادرانشان در سالن‌های ورزشی حضور پیدا می‌کنند و روز‌های جمعه نیز دانش آموزان پسر به همراه پدرانشان از فضا‌های ورزشی بهره مند می‌شوند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.