سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر جهاد کشاورزی در یزد خبر داد

کشور ایران جزء ۱۰ کشور تولید کننده محصولات دامی در دنیا

دماوندی نژاد گفت: کشور ایران در زمینه تولید مرغ، تخم مرغ، شیر و گوشت جزء ۱۰ کشور تولید کننده دنیا است و این ظرفیت زمینه ساز صادرات این محصولات خواهد بود.

دماوندی نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در نشست بررسی مهمترین مشکلات صنعت دام و طیور استان یزد، این استان را یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در زمینه پرورش دام و طیور دانست که می‌تواند در زمینه صادرات تولیدات دام و طیور نیز از استان‌های پیشروی کشور باشد.

او افزود: همه تلاش ما در دولت این است که با حمایت از این بخش و حل مشکلات آن، زیر ساخت‌های لازم در این حوزه را نیز تقویت کنیم و برای توسعه آن بکوشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: کشورمان با ظرفیت‌های بالایی که در حوزه تولیدات دامی و طیور دارد، هم اکنون در تولید مرغ، تخم مرغ، شیر و گوشت جزو ده کشور دنیا است و این ظرفیت‌های ارزشمند می‌تواند زمینه ساز صادرات این محصولات نیز باشد.

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده برنامه ملی تولید در صنعت دام و طیور به خوبی پیش می‌رود و افق‌های روشنی را پیش رو داریم.

همچنین در این نشست که جمعی از روسا، نمایندگان تشکل‌های صنعت دام و طیور استان یزد، مسئولان و کارشناسان جهاد کشاورزی استان هم حضور داشتند مسائلی از جمله لزوم صدور مجوز ذبح دام‌های سنگین مازاد در استان یزد، تداوم خرید تضمینی محصولات دامی، بالا بودن قیمت نهاده‌های دامی و بدنبال آن افزایش قیمت تمام شده تولیدات و پرداخت بدهی نهاده‌های دامی فعالان این صنعت مربوط به قبل از آزاد سازی قیمت نهاده‌های دامی مطرح و برای آن تصمیماتی گرفته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.