سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس بدون معلم در همدان نداریم

دبیر ستاد بازگشایی مدارس استان همدان گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ کلاس درس در همدان فعال است و کلاسی بدون معلم در همدان نداریم.

احمد آقامحمدی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه در این استان وجود دارد که در این مدارس ۱۱ هزار و ۴۰۰ کلاس درس فعال است وبا اقدامات صورت گرفته امسال کلاسی بدون معلم نمانده است.

او گفت: تقریبا تمام کلاس‌های این استان دارای معلم هستند مگر اینکه اوائل مهر جابه‌جایی صورت گیرد و معلمی از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر برود و یا بازنشسته‌ای انصراف داده باشد که به سرعت جایگزینی انجام می‌شود.

دبیر ستاد بازگشایی مدارس و معاون آموزش متوسطه استان همدان می‌گوید: تاکنون ۳۱۴ هزار دانش‌آموز در مدارس استان نام نویسی کرده‌اند.

به گفته او؛ پیش‌بینی ما نام نویسی ۳۱۸ هزار دانش‌آموز ست که تاکنون تقریبا ۳۱۴ هزار نفرنام نویسی کرده‌اند و در حال حاضر به دنبال رصد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به ویژه در بین ورودی‌های مقاطع مختلف هستیم.

آقامحمدی گفت: در پایه اول و ششم مدیران ابتدایی موظف به رصد و ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان هستند و در متوسطه دوم هم مدیران موظف به پیگیری ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم و در متوسه اول، پایه نهم هستند.

او گفت: پیگیر هستیم اگر دانش‌آموزی به دلایلی، چون نداشتن توان مالی و یا کمک خرج خانواده از تحصیل جا مانده، شرایطی ایجاد کنیم تا بتوانند غیر حضوری و یا در مراکز آموزش از راه دور یا مدارس بزرگسال که بعد از ظهر‌ها فعال هستند تحصیل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.