سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

رفع مشکل ۲۰ واحد تولیدی اردبیل در دستور کار قرار گرفت

معاون هماهنگی استاندار اردبیل گفت: رفع مشکلات و موانع بیش از ۲۰ واحد تولیدی استان اردبیل با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

یاسر عبداللهی‌عابد گفت: رفع مشکلات و موانع بیش از ۲۰ واحد تولیدی استان اردبیل با جدیت در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با تسهیل‌بخشی به اجرای برنامه‌ها و رفع موانع تولید به بررسی و ارائه راهکارهای لازم در این زمینه شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل می گوید: انجام کارشناسی‌های لازم برای رفع برخی موانع واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که امیدواریم با اهمیت به رونق اقتصادی و پیشرفت استان اردبیل در حوزه تولید بتوانیم راهکارهای قانونی برای حل مشکلات تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های مربوطه اتخاذ کنیم.

به گفته او، درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده راهکارهای قانونی برای حل مشکلات تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های مربوطه رقم بخورد و بتوانیم با اقدامات اجرایی مشکل سرمایه‌گذاران را برطرف کرده و شاهد تسریع در روند اجرای اقدامات لازم باشیم.

عبداللهی‌عابد گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد در سطح استان جزو برنامه‌های اصلی مسئولان است که به همین منظور باید تمام سعی و تلاش ما در راستای موانع و مشکلات باشد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم چرا که توسعه اقتصاد و رفع بیکاری و اشتغال‌زایی از اهم مواردی است که باید پیگیری شود.

او می گوید: نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود چرا که اولویت نخست اهمیت‌بخشی به توسعه استان است و در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا با همکاری و مشارکت همه‌جانبه ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شوند و اقدامات لازم و اساسی را در این زمینه انجام دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.