سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش مسافت فلات مرکزی ایران به بنادر جنوبی با تکمیل جاده اصفهان، بروجن، لردگان به خوزستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با تسریع در روند تکمیل جاده اصفهان، بروجن، لردگان به خوزستان مسافت استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب و جنوب‌غرب ۲۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

علی حیدری اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری، ۷۰ نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که از این تعداد ۳۰ نقطه در جاده‌ها و ۴۰ نقطه در شهر‌های استان قرار گرفته است.

وی افزود: با رفع نقاط حادثه‌خیز و سامان‌دهی جاده‌های برون‌شهری و درون‌شهری چهارمحال و بختیاری آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش چشمگیری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد ترکیب جغرافیایی چهارمحال و بختیاری کوهستانی است و هوای سردسیری، محدودیت‌های شغلی و بالا بودن نرخ بیکاری از مشکلات مطرح این استان به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در این راستا دولت سیزدهم توزیع عادلانه امکانات، تجهیزات و اعتبارات در مناطق محروم مانند چهارمحال و بختیاری را در دستور کار قرار داده است.

حیدری تسریع در روند تکمیل جاده اصفهان به بروجن به لردگان به خوزستان را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: با تکمیل این جاده مسافت استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب حداقل ۲۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.