سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش سمنانی‌ها در مسابقات قرآنی وزارت نیرو

مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان سمنان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

این مسابقات که ویژه کارکنان، همسران و فرزندان دانشجوی کارکنان شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب استان سمنان برگزار شد، داوطلبان در پنج رشته علوم قرانی قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر و تحقیق موضوعی در دو بخش مردان و بانوان به رقابت پرداختند که کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان با حضوری درخشان در این مسابقات، موفق به کسب رتبه‌های نخست تا سوم در رشته‌های مختلف شدند.


در رشته حفظ قرآن، الهه وثیقی مقام نخست و فاطمه قاسم‌پور مقام سوم، در رشته تفسیر قرآن، رضا پیوندی مقام نخست و فاطمه ترحمی مقام سوم، در رشته قرائت ترتیل قرآن، محمدصادق رستمی مقام سوم، در رشته قرائت تحقیق ابوالفضل کوشمغانی و شهربانو معینی مقام سوم و در رشته تحقیق موضوعی سعید پارسا و اکرم حاجی‌پروانه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات اول هر رشتـه استانی به مرحله کشوری این دوره مسابقات که در آبان ماه امسال از سوی وزارت نیرو برگزار می‌شود، راه یافته و به رقابت خواهند پرداخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.