سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح آموزش رایگان هنر در شهرستان های کردستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: ثبت نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در ۹ شهرستان استان آغاز شد.

عل اصغر دریایی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) منجی عالم بشریت و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: طرح آموزش هنر برای همه - طرح گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری - همزمان با سراسر کشور ثبت نام دومین دوره اش در ۹ شهرستان استان کردستان آغاز شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه کلیه دوره‌های این طرح بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود، گفت: در مرحله نخست این طرح ۴۸۲ نفر در ۵ شهرستان برای حضور در ۴۱ دوره آموزشی ثبت نام کرده اند که آموزش آن‌ها هم اکنون آغاز شده است.

او درباره دوره دوم طرح گفت: ثبت نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی استان شامل شهرهای دیواندره، دهگلان، بانه، مریوان، سقز، قروه، سروآباد، بیجار، کامیاران از تاریخ ۱۶ مهر شروع و تا ۳۰ مهر سال جاری ادامه دارد.

دریایی افزود: دوره‌های آموزش مرحله دوم به صورت مجازی و حضوری و در ۳۶ رشته جدید فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و متقاضیان ۱۸ سال به بالا می‌توانند در طرح ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با اشاره به اینکه متقضیان می‌توانند به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی مراجعه https://amoozesh.azmoonehonar.ir/welcome نمایند، گفت: برنامه آموزشی بر اساس نوع مهارت و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور خواهد بود و نیز برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

ایشان تصریح کردند: جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره‌ها و پس از کسب مهارت لازم می‌توانند در آزمون‌های ادواری ثبت نام و شرکت نموده و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت کرده و جهت اخذ دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش و پرورش ارائه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.