سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

کشف حدود ۴ تن مرغ زنده قاچاق /دستگیری قاچاقچی حامل ۱۰ کیلو تریاک

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه هجدهم مهر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت بنز مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ زنده که فاقد هرگونه مجوزحمل و خارج از شبکه توزیع بودکشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاچاقچی سابقه دار با ۱۰ کیلو تریاک

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک خریداری شده به استان قزوین را داشت شناسایی کردند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد فرد با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید از محورقزوین- همدان قصد ورود به استان را دارد، که بلافاصله محور تردد متهم شناسایی و ماموران برای دستگیری او اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: به محض ورود خودرو متهم به حوزه استحفاظی استان خودرو او متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه در این عملیات یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و دفعات متعدد در خصوص جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شده است.

یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در جاده قدیم "قزوین- رشت" یک دستگاه تریلی به علت انحراف چپ با یک دستگاه خاور برخورد کرد که منجر به واژگونی و برخورد سه خودرو دیگر به صورت متوالی و آتش سوزی شد.
سرهنگ ذاکری منش بیان داشت: متاسفانه راننده تریلی به علت سوختگی خیلی شدید در صحنه تصادف فوت و راننده خاور با سوختگی شدید توسط تیم اورژانس به بیمارستان قزوین منتقل شد.

وی تصریح کرد: خودور سوم که یک دستگاه کامیون بنز بوده با بار برنج واژگون و راننده آن مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شده است.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد:علت این حادثه دلخراش توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ تریلی اعلام شده است ..

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.