سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع اعتبارات ورزشی با اولویت مناطق کم برخوردار در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات و تجهیزات هیئت‌های ورزشی با اولویت مناطق کم‌برخوردار توزیع و زیرساخت‌ها از منابع استانی، ملی و مصوبات سفر در استان تکمیل می شود.

موعود بنیادی‌فر در چهارمین سفر شهرستانی خود از اماکن ورزشی کوهرنگ بازدید و با مسئولان، روسای هیئت‌های ورزشی، فعالان و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با روسای هیئت‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد این شهرستان گفت: سفر‌های استانی را از مناطق محروم آغاز کردیم و به صورت میدانی وضعیت ورزش در حوزه‌های مختلف را بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


بنیادی فر افزود: تلاش می‌کنیم اعتبارات و تجهیزات هیئت‌ها با اولویت مناطق کم‌برخوردار توزیع و زیرساخت‌ها از منابع استانی، ملی و مصوبات سفر تکمیل شود.

شهباز اکبری فرماندار کوهرنگ با اشاره به سرانه ورزشی پایین در این شهرستان گفت: کوهرنگ با قابلیت‌های فراوان گردشگری ورزشی، محرومیت بالایی در زیرساخت‌ها دارد و زیرساخت‌های فرسوده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جوانان و گردشگران باشد.

وی اضافه کرد: تکمیل سالن یک هزار و ۲۰۰ نفره، تکمیل ساختمان اداری و تجهیز سالن رزمی اولویت اول شهرستان در کنار لزوم توجه به سایر بخش‌ها است.

اکبری خواستار بهره‌گیری از گروه‌های جهادی و نهاد‌های انقلابی در توسعه ورزش شد و ادامه داد: هدف از بازدید‌ها باید گره‌گشایی از کار و ایجاد رفاه برای مردم باشد تا جامعه امیدوارتر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.