سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهمنامه ایجاد قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه امام رضا (ع)

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: با هدف توانمندسازی کارکنان وظیفه سپاه امام رضا (ع) در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه ششم توسعه، تفاهمنامه ایجاد قرارگاه مهارت آموزی بین سپاه امام رضا (ع) و این پارک به امضا رسید.

مسعود میرزایی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: این تفاهمنامه بر انجام همکاری‌های مشترک در زمینه‌های آموزشی، مشاوره‌ای و ایجاد هسته‌ها و شرکت‌های فناور بر پایه ظرفیت‌های کارکنان وظیفه ماهر با تکیه بر توانمندی‌های تخصصی قرارگاه مهارت آموزی و پارک تاکید دارد.

او افزود: علاوه بر هم افزایی، جریان سازی، ترویج و فرهنگ سازی نوآوری، ایده پردازی و کارآفرینی دانش بنیان مرتبط با قراگاه مهارت آموزی، ارائه خدمات توانمندسازی و حمایت از استعداد‌های برتر و فعالیت‌های فناورانه و کارآفرینانه مرتبط از دیگر اهداف این تفاهمنامه است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: عقد قراداد‌های خدمات پژوهشی و آموزشی با هدف حمایت از شکل گیری پایدار هسته‌ها و شرکت‌های فناور از جمله موارد ذکر شده در این تفاهمنامه است که در مدت ۲ سال قابلیت پیگیری دارد.

میرزایی بیان کرد: این تفاهمنامه در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلان دولت در توسعه زیرساخت‌ها و زیربنا‌های لازم برای رشد فعالیت‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در بخش‌های دولتی و خصوصی و در سال مزین به فرمان «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال آفرین» به امضا رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.