سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد:

ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی به نسل امروز منتقل نشده است/ توجه ویژه خانواده‌ها و مسئولان به فعالیت دهه هشتادی‌ها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: جوانان امروز به عنوان آینده سازان کشور، باید مانند جوانان دوران انقلاب در تمامی عرصه‌ها و تصمیم گیری‌ها حضور داشته باشند.

مهدی دادآفرین مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در نشست تحلیلی و گفتمانی بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد حوادث اخیر اگفت: رمز موفقیت کشور از جنگ روانی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان وحدت، همدلی و همبستگی مردم و مسئولان است.

او با اشاره آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر دشمنان علیه انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی پیشرفت تیم مذاکره کننده، تلاش رئیس جمهور برای رفع مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم و حضور میلیونی در اربعین را دیدند، نتوانستند آرام بنشینند.

دادآفرین ادامه داد: هدف دشمنان از این اقدامات و آشوب‌ها به خاطر پیشرفت همه جانبه انقلاب و کشور است آمریکایی‌ها چشم پیشرفت ایران را ندارند بنابر این تصمیم گرفتند با اغتشاشات و فتنه گری در داخل کشور امنیت را از مردم بگیرند به اموال عمومی آسیب بزنند.

او افزود: هوشیاری ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران در ناآرامی‌های اخیر چهره واقعی فتنه گران را برملا کرد جوانان مراقب باشند اصول اخلاقی و اعتقادی را زیر پا نگذارند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: دشمنان با شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال برداشتن حجاب از سر بانوان انقلاب هستند.

دادآفرین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ افزایش فشار یعنی دشمنان نفس‌های آخر را میکشند، تصریح کرد: دشمن متوجه هوشیاری و بیداری بانوان محجبه ایرانی شده است چراکه اصالت و ریشه ایرانی و اسلامی بودن از گذشته‌های بسیار دور در درون زنان و مردان ما نهادینه شده است.

او با اشاره به توجه ویژه خانواده‌ها و مسئولان به فعالیت دهه هشتادی‌ها گفت: مدرسه و دانشگاه بهترین فضا برای مطالبه گری جوانان است مطالبات دهه هشتادی‌ها متفاوت از نسل‌های پیش است و تاکنون هیچ نهادی بر واکاوی خواسته‌های این نسل تمرکز نکرده است و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی به نسل امروز منتقل نشده است.

دادآفرین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد ایجاد امید و نوآوری در جوانان اظهار کرد: جوانان به عنوان آینده سازان این کشور هستند باید مانند جوانان دوران انقلاب در تمامی عرصه‌ها و تصمیم گیری‌ها حضور داشته باشند، با آرمان‌های انقلاب آشنا شوند و دیده شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.