سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تاسیس آکادمی بیلیارد در کرمان

نماینده مردم کرمان و راور از حمایت و هماهنگی با مسئولان برای تاسیس آکادمی بیلیارد در کرمان به منظور حفظ جایگاه این رشته ورزشی در کشور خبر داد.

اعضای هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان کرمان با زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شواری اسلامی نشستی برگزار کردند.

رییس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان کرمان در این نشست ضمن ارائه عملکرد این هیئت گفت: طی سه سال گذشته رتبه هیئت استان کرمان را از ۲۹ کشور به رتبه اول در بین هیئت‌های استانی رسانده ایم و حالا باید برای ماندن در این جایگاه بیشتر تلاش کنیم.

عباس ارجمند می‌گوید: برای سرمایه گذاری برروی استعداد‌های استان نیاز به تاسیس آکادمی بیلیارد داریم و برای ایجاد آن، احتیاج به حمایت بیشتر مسئولان استان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هر ساله ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه ورزش در استان کرمان می‌شود که متاسفانه ۸۰ درصد آن در فوتبال هزینه می‌شود و باید درصد بیشتری را به سایر ورزش‌های استان اختصاص دهیم.

زاهدی می‌گوید: برای تاسیس آکادمی بیلیارد، هم با وزیر ورزش و هم با استاندار کرمان جلسات مشترکی با حضور رییس هیئت برگزار می‌کنیم تا با حمایت مسئولان بتوانیم جایگاه اول هیئت را در کشور نگه داریم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.